Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Friendsstøvlene til Coop

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-07, 11:26   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Jeg har kjøpt disse skoa til begge ungene jeg da, før jeg leste denne tråden her... Har ikke vært så fornøyd med de Ecco-skoa vi har hatt, tenkte derfor å prøve en billigere variant.. Forhåpentligvis så duger de som ekstrasko iværtfall.

Gammel 30-08-07, 11:58   #2
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke kjøpt Friends støvlene, men kjenner andre som har gjort det. De får ikke akkurat gode anbefalinger. Barna er visst både våte og kalde på føttene!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 12:44   #3
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Etter hva jeg fikk vite av en som driver med import av Friendsskoa, er det to ulike modeller (som ser like ut...) Den ene modellen var med i test, og fikk strålende kritikk. Det ble tomt for denne modellen etter 2 uker i salg eller noe. Da importerte de en ny modell, som var stivere og dårligere på vanntetthet og varme. Derfor er folk enten fornøyde eller veldig misfornøyde.

Jeg skjønner for øvrig ikke at "alle" vil ha ecco? Ingen av mine 4 barn passer vinterskoa. De er utrolig smale. Eldstedattera mi er lita, tynn og med smal fot, men likevel passer ikke ecco. Hvis de skal passe i bredden, må hun ha mange cm klaring foran (dvs altfor stor sko).

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 12:53   #4
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Tuva hadde disse skoene i fjorvinter, og vi var veldig fornøyd med dem.

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 13:50   #5
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde friends skoene som ekstrasko i fjor. Ble fort vått igjennom. Helt greie som ekstrasko.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.