|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?Jeg kjøpte denne til feiringen av min egen 50-årsdag, har brukt den mye og har fått veldig mye skryt. Pent snitt og fint stoff (jeg trodde det var viskose, men det viste seg å være polyester gitt). Ikke ekslusiv eller unik på noen måte, men viste seg for meg å bli en kjole som kan brukes mange ganger, og jeg vurdere å kjøpe den i flere farger (kjøpte min fysisk i butikk hos Floyd) Sist redigert av Galathea : 09-01-26 kl 16:07. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?
De er lekre, ja! Ooh. Har vært i den fysiske butikken på Nes for en del år siden. Dessverre kan jeg ikke ha ull rett mot huden.
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?Jumperfabrikken er det merket de har på Zanzibar i Bogstadveien. Jeg synes det er veldig ålreite kjoler som holder seg pene selv med mye bruk. Men de er stort sett ikke festplagg.
|
|
|
|
#4 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?Den kjolen Bluen lenket til fra Edel design var lekker! Jeg elsker egentlig å ha ull rett inn på kroppen, men er litt usikker på hvordan ull faller på kroppen min. Funker kanskje med underkjole.
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?
|
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?Hjelp ja, hun har mye lekkert.
|
![]() |
|
|