|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommeren 2026Ingenting som er spikret her enda, men min søster og jeg har løse planer om en roadtrip nordover, til dit vi bodde da vi var barn (lite sted i Troms). Med detours og overnatting på veien, sannsynligvis ei uke til sammen. Ikke bestemt når det blir enda, men trolig i juni. Må koordineres med at jeg skal ha noe feltarbeid i starten av juni, i tillegg til at vi skal til Stockholm noen dager, i forbindelse med at yngstejenta er ferdig på vgs og har "utspring"/markering av Studenten den 5.juni.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 13-03-26 kl 16:16. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Sommeren 2026Det vanlige En turne til svigerslekt, kose med små tanteunger og sånt, og aller helst en uke på camping, regner jeg med Jeg har kommet så langt i plnaleggingen at jeg har bedt om at de to tenåringsungene til svigerfar innen skolen slutter klarer å finne 4-7 dager de er hjemme samtidig i juli, om mulig. så skal vi komme og besøke dem i den perioden.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Sv: Sommeren 2026Litt av sommerferien vår er flyttet til neste uke, så vi drar nesten 3 uker til Thailand nå. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Sommeren 2026Jeg og mannen skal til Mallorca. Men før det skal alle fire (ok fem med en kjæreste) til Geilo på en slektssamling. Deretter drar i alle fall jeg og mannen til Bergen. Ungene får gjøre som de vil, de vil helst hjem og se VM med venner ...
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sommeren 2026Sommerferien, altså de ukene vi voksne har fri, blir stort sett tilbrakt i ferieparadiset på Vestlandet. Jeg og eldste skal til Canada i høstferien, så det blir den store utflukten i år.
|
|
|
|
#6 |
|
Drømmer
|
Sv: Sommeren 2026Vet ikke om jeg får ferie i år, så det gjør planlegging vanskelig. 19-åringen bruker mye av ferien i russetiden og skal ellers 10 dager til Spania med kjæresten og familien. Jeg håper jeg og mannen får til en langhelg i det minste til en storby, men vi får se. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Stadig underveis
Sv: Sommeren 2026Vi reiser til Spania med de to yngste om en drøy uke. I tillegg skal mannen og jeg trolig en måned til Italia i høst. Vi har også lyst til å gå i fjellet med barna i sommer. Og så blir det en del båt på fjorden.
|
![]() |
|
|