|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?
Det hørtes kjent ut... Har vi samme mamma?(Hun er også alle tiders bestemor
|
|
|
#2 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sånn oppfattet jeg det også.
|
|
|
#3 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Syr. Det vere seg nye gardiner, bukser som skal leggast opp eller kle som må lappast. Til gjengjeld hjelper eg ho kvar gong ho står fast på pc-en, så alt i alt er eg godt fornøgd med samarbeidet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Kan ikke komme på noe sånn egentlig... Bortsett fra å være barnevakt innimellom.
|
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Strikker.
|
|
|
#6 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mamma maler lister og karmer, lager mat av og til når vi har det travelt, tar med Minsten på kleshandling og mye annet fint. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?mamma vanner alltid blomstene mine... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Audacious
|
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Det hender at hun legger opp gardiner for meg. Fordi det er viktig for henne at den nederste sømmen er sydd for hånd, fordi det visstnok faller så mye penere da. Jeg kan, men jeg gidder ikke.
|
|
|
#10 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Hun baker fantastiske kaker for meg, syr hvis det trengs, og passer ungene. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Nei her klarer man seg selv
|
|
|
#12 |
|
Ansvar for egen luring
|
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ekvilist
|
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Hun legger opp bukser (fikk symaskin av henne til jul, et lite hint kanskje
|
|
|
#15 |
|
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mamma sender meg adventskalender med 24 hjemmelagde pakker på hvert år! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Jeg tror faktisk svigermor gjør mest, hun syr, strikker og hekler. Jeg kan ikke sy selv, selv om jeg har fått den gamle maskinen til svigermor, har bare utsatt og utsatt å lære meg…Så faktisk hver gang jeg har en bukse som må legges opp, kjole som skal syes inn eller ut, reparering av ungenes klær, da trår hun til. Hun har sydd bunader til alle barnebarna, heklede luer og strikkede jakker. Hun kjøper også klær til ungene. Ellers er hun og svigerfar pensjonister, så de kjører hengeren med søppel og avfall etter oppussing for oss og svogers og alt mulig annet. I tillegg stiller de omtrent alltid opp som barnevakt.
|
|
|
#18 |
|
Einsam
|
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Veldig lite. Nå bor foreldrene mine ganske langt unna og er ikke her så ofte, det hadde nok vært annerledes om jeg fortsatt hadde dem i nærheten. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Nei, det er ikke det. Hun klarer ikke å gi meg dårlig samvittighet en gang lenger |
|
|
|
#20 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Ho brukar bidra med ei kake til bursdagar, og invitere oss på sunnmørsk husmannskost en gong i måneden.
|
|
![]() |
|
|