Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilket kompliment hører du oftest?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-07, 12:52   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?

Jeg får gjerne høre at jeg er smart og at jeg er veldig hyggelig å være sammen med. Rent fysisk får jeg ofte pene ord om leppene mine og øynene. Og nå for tiden er det mange som kommenterer hvor slank jeg er blitt. :ikke langt unna pre-barn-vekt:

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 12:53   #2
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sånn kroppslig du spør etter?

Jeg får ofte komplimenter for håret mitt. Det er litt flaut, for alle tror det er naturlig rødt, men det er hennafarget. Men jeg kler det jo, altså.

Også hender det noen legger merke til de fantastiske lange beina mine.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 13:25   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får mye komplimenter for at jeg er så blid og sosial. Det kommer ikke spesielt overraskende på, men koselig er det jo.

Sånn jobbmessig får jeg skryt for at jeg er til å stole på. Det varmer litt når sjefene høylydt uttaler på ledermøte: "Hvis Tjorven sier det, så er det nok helt riktig", og dermed avslutter hele diskusjonen. Jeg sitter IKKE i ledergruppa, men er ofte innom for å forklare ting de ikke skjønner.

Gammel 30-08-07, 13:36   #4
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser ung ut.
Og at jeg er søt og liten (høyden), den siste da er nesten mobbing enn positiv tilbakemelding, føler jeg da!

Gammel 30-08-07, 15:17   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Og at jeg er søt og liten (høyden), den siste da er nesten mobbing enn positiv tilbakemelding, føler jeg da!

Samme her, og det har ikke alltid vært like gøy, spesielt ikke i tenårene.
Jeg ville slett ikke være "liten og søt", jeg ville være tøff, kul og sexy!

Gammel 30-08-07, 16:22   #6
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var på 25 års reunion i sommer.
En av de gamle gubbene jeg gikk sammen med for så mange år siden sa til meg: " Du, Line vil du ha et kompliment fra meg? Har du gjort noe med tennene dine?"
Jeg svarte: " Nei, det var da litt av et kompliment? "
Han: " Det er bare så rart at ei dame i din/vår alder har så fine og hvite tenner!!!"

De andre som sto rundt så sånn ut:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 16:29   #7
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

- at jeg kan så mye.
- at jeg er så effektiv, får ting unna.
- at jeg har så pene øyne.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 18:47   #8
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har forøvrig fin telefontstemme har jeg hørt.

Her leste jeg teflonstemme.

Og nå kom jeg akkurat på at jeg også har fått høre et par ganger at jeg har behagelig stemme, sånn telefonstemme.

Gammel 30-08-07, 19:06   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Her leste jeg teflonstemme.

Og nå kom jeg akkurat på at jeg også har fått høre et par ganger at jeg har behagelig stemme, sånn telefonstemme.

Jeg ble faktisk sjekket opp av en fyr en gang - som ikke hadde møtt meg...Jeg tok forøvrig ikke det som et kompliment, men stemplet han som særs despo.

Gammel 30-08-07, 19:07   #10
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Det er også fryktelig moro å fortelle at jeg er bestemor. Da ser de også sånn ut:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 17:07   #11
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Hadde en morsom en her forleden:
Storesøster: "mamma, har du ikke melk i puppene lengre?"
Jeg: "Nei"
Storesøster: "De er store likevel"

haha
hilsen b-cup

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 03:02   #12
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

At jeg kler meg fint (skulle sett meg nå...)
At jeg ser yngre ut enn jeg er (det er vel et kompliment etterhvert)

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 11:14   #13
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen ga meg ett snodig kompliment her om dagen, jeg har gått ned 5 kilo og spurte "ser du at jeg har gått ned eller?" og mannen sa "nei"(like før han fikk deng der) men så sa han "men så har jeg aldri sett at du har gått opp heller"..

Skal si han tok seg godt inn igjen!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 12:17   #14
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

I går fikk jeg skryt av matlaging i klubben.

Får ofte skryt for at lille T er flink til å snakke og generelt en veldig grei gutt. Faktisk noen av de komplimentene som varmer mest.

Ellers får jeg av og til skryt for hvor fint jeg kler meg. Det varierer veldig hvor mye arbeid jeg legger i dagens antrekk, men når jeg prøver litt ekstra så får jeg ofte god uttelling.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 12:30   #15
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Mannen ga meg ett snodig kompliment her om dagen, jeg har gått ned 5 kilo og spurte "ser du at jeg har gått ned eller?" og mannen sa "nei"(like før han fikk deng der) men så sa han "men så har jeg aldri sett at du har gått opp heller"..

Skal si han tok seg godt inn igjen!!

Så flink han var.

Gammel 31-08-07, 16:10   #16
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Får høre at jeg er pen og at jeg ser yngre ut enn alderen sier.
Øyne som glittrer og er blid og positiv. Fint hår (farge)

Jeg tåler lite å høre slikt... synes det er så flaut og ekkelt. (ikke spør meg hvorfor)

Det beste jeg har fått høre kom fra Psykologen Spesialisten til vår sønn da utredningen hans var ferdig og vi fikk diagnosen var at vi var flotte foreldre som hadde gjort allt riktig og at hun var glad gutten vår hadde så flotte og resursterke foreldre og at vi klarte å se at gutten vår trengte hjelp når vi så at ting ikke var som det skulle. Hun takket for et usedvanlig godt samarbeid.

Det var veldig godt å høre da vi var veldig usikre på om vi hadde gjort noe galt i oppdragelsen siden han var som han var. (som jeg fortalte henne etter hun sa dette om oss) og da fikk jeg nesten kjeft for å ha slike tanker.
Vi hadde gjort allt vi kunne ha gjort, vi hadde ikke latt noe være uprøvd og det var mer enn godt nok.

Hun mente av vi ikke trengte noen veilednings møte da hun var trygg på at vi allerede var langt på vei med vårt eget opplegg.

DA var jeg glad og det økte selvtillittet min betraktelig.

Det er det fineste noen har noen gang sagt til meg (oss)

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 22:48   #17
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

For det første vil jeg få understreke at jeg er veldig flink til å gi komplimenter. Det skal så lite til å glede noen.

Selv får jeg ofte komplimenter for håret mitt som er langt, lyst og tykt; at jeg er seriøs og dyktig på jobb og av ungene får jeg høre at jeg har så god og myk mage å kose med.

Gammel 01-09-07, 02:18   #18
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ophelia, her.

ungene får jeg høre at jeg har så god og myk mage å kose med.

Ja, uff den glemte jeg..
Den viktigste komplimanget av dem alle..
*smelt*

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 23:08   #19
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har flere ganger fått høre at jeg har et aristokratisk utseende. Bør jeg google det?

Snuppa synes jeg er den beste mammaen i hele universet, og det rekker til månen for meg. Mannens komplimenter egner seg ikke på trykk.

Gammel 03-09-07, 16:44   #20
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

fint smil får jeg høre at jeg har

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.