|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En veldig viktig linkNå har jeg vært og registrert meg. Jeg fikk tips om å navngi den som trengte beinmarg, så de tok den prøven med en gang også, og skulle sjekke pronto. Jeg fikk mat og farris, god samvittighet, en mummikopp (istedenfor å donere 50 kroner til et eller annet
![]() |
#43 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En veldig viktig link
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: En veldig viktig link
Nei, ingenting.. Minstemann brukte flere poser blod, og vi har rundt 120-130 barn som fåt kreft hvert år. Det trengs mange poser..
![]() |
#45 |
weird
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En veldig viktig linkNå er saken i Aftenposten også.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: En veldig viktig linkDe vil ikke ha meg. Allergisjokk for over 10 år siden har utestengt meg på livstid.
![]() |
![]() |
#47 |
weird
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En veldig viktig linkDu får hilse og si at Synnøve har det enda mer travelt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|