Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en sær hobby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-07, 10:20   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Jeg samler på dvdfilmer og min store hobby er å SHOPPA.

Gammel 05-09-07, 10:49   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hadde jeg aldri trodd etter å ha vært hjem til deg.

Tenker du på den påfallende mangelen på pyntebrikker og broderte duker? Det er det som er problemet da, for det er så gøy å lage tingene, men neimen om jeg vil ha dem fremme etterpå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 12:58   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Tenker du på den påfallende mangelen på pyntebrikker og broderte duker? Det er det som er problemet da, for det er så gøy å lage tingene, men neimen om jeg vil ha dem fremme etterpå.

Det finnes mange husflidsfolk som gladelig mottar slikt har du forsøkt finn?

Gammel 05-09-07, 13:07   #4
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er godt over middels interessert i akvaristikk. Har 4 akvarier og bruker mange timer i uka på dem.
Urter og botanikk bruker jeg også mye tid på.

Jeg er sær jeg, så sære hobbyer er helt min greie

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 13:08   #5
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette er faktisk et problem - derfor blir det mest adventskalendere og andre ting so kan gis bort.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 13:19   #6
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Prøv markedsplassen på FP.
*gamlisungdom*

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 14:35   #7
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Der overrasket du meg gitt

Håndarbeid er ikke noe for meg.

Selv elsker jeg å synge opera og jeg koser meg når jeg luker i hagen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 13:48   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fotballsær sammen med Liven og Føniks. Også elsker jeg å gå, gå, gå, langs gater jeg aldri har gått før og nyter asfalten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 13:52   #9
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syr, men det er vel lite sært.

Gammel 05-09-07, 14:15   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg syr, men det er vel lite sært.

Nei, det er ikke det grann sær når man produserer ting som du!

Gammel 05-09-07, 14:17   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nei, det er ikke det grann sær når man produserer ting som du!

Nå rødmet jeg nesten her.

Gammel 05-09-07, 14:33   #12
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vel jeg driver med ridning men det er jo ikke akkurat sært da.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 18:10   #13
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Har du en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Også elsker jeg å gå, gå, gå, langs gater jeg aldri har gått før og nyter asfalten.

Er det fler av oss altså?!

Jeg leser og skriver mye, og har en utpreget avhengighet av musikk og synger i kor, men det er vel ikke sært såvidt jeg vet.
Og har veldig lyst å lære å strikke.

Ellers er det nettinteressen som er sær tror jeg.
Og interessen for medisin faget, at jeg er nerd i så måte blir alltid tatt litt merkelig i mot.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 19:07   #14
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg er aktiv i lokalpolitikken, litt aktiv i ungdomslag og veldig aktiv som linedancer.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 21:15   #15
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Har du en sær hobby?

Glemte jo helt å nevne min store og ganske sære interesse er sår og sårbehandling.
Når jeg blir stor skal jeg bli klinisk sykepleiespesialist i sårbehandling, jobber med saken !

Stakkar mannen min blir småkvalm av bilder i bøker og blader. Jeg har etter 10 år med sårgalskap forstått at jeg ikke snakker så mye om sånt hjemme.

Kan forøvrig anbefale www.nifs-saar.no om andre er sårinteresserte her

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 16:53   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*tar gjerne i mot tips på sære hobbyer jeg kan begynne med*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 19:38   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja... Gubben syns nok jeg er passe sær som tilbringer så mye tid med å leke her.

Gammel 08-09-07, 19:59   #18
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Nja, er vel ikke noe spesielt sært over det jeg driver med. Hund og trening av hund er vel den hobbyen som tar mest tid. Jeg lager smykker, driver litt med toving og av og til får jeg ånden over meg og hekler og jeg spiller Backgammon på nett. Ingenting av dette klasifiserer vel som noe sært.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 21:08   #19
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har en ting for å trykke på knapper... Og i det siste er jeg mer opptatt av å undersøke alle featurene til den splitter nye pulsklokka mi enn å trene... Det er vel litt sært?

Gammel 08-09-07, 21:19   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg har drevet litt med tæger, det er kanskje litt sært?

Hva i all verden er det?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Holder en knapp på Babylon 5.

Åh, jeg *elsker* Babylon 5! I mine yngre dager tilbragte jeg adskillige timer på Blindern under shadowcon.

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Jeg er en uhelbredelig samler...

Jeg også. Det største jeg har samlet på er gamle radioskap. Men det måtte jeg gi meg med etterhvert, det tok så stor plass. Nå samler jeg bare på stæsj fra femti- og sekstitallet, samt generell kitsch. Så vi har et hjem fyllt av negerdamer, headwobblers, lysende jumfru mariaer, lysende bilde av en foss som renner, pin up-bilder, tikiglass, tyggegummiautomater og de dødes dag-stæsj.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.