Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeanstråd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 13:30   #1
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeanstråd

Opprinnelig lagt inn av SmarteSmelt, her.

Passer min figur veldig bra, for jeg er sånn litt i overkant tynn og rompeløs.

Som designeren selv.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:28   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja.

Passer min figur veldig bra, for jeg er sånn litt i overkant tynn og rompeløs. I denne får jeg faktisk rumpe

Kan få en liten rompesnert av meg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 17:01   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Mitt siste kjøp, som jeg er meget nøgde med er denne:

FAktisk ikke veldig ulik den siste Sass & Bide jeg kjøpte
Prøvde denne også, men den var litt for mørk i fargen etter det jeg var ute etter
Tenker jeg skal høre om de har den i helsort jeg

Gammel 05-10-06, 19:01   #4
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

FAktisk ikke veldig ulik den siste Sass & Bide jeg kjøpte
Prøvde denne også, men den var litt for mørk i fargen etter det jeg var ute etter
Tenker jeg skal høre om de har den i helsort jeg

Jeg fikk inntrykk av at de bare kjører én farge per modell jeg? :Gruble:

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 19:30   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk inntrykk av at de bare kjører én farge per modell jeg? :Gruble:

Mye mulig det altså
Den de viste meg som ligner den du har kjøpt, var veldig mørk, men jeg skulle ha en litt lysere jeans
Det er veldig mye sorte jeans i vinter, så det er mye mulig RR har en sort modell også
De kostet forøvrig 3400,- de jeg kikket på
Fasongen var helt suveren

Gammel 03-10-06, 21:25   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lyst på ny dongeribukse!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:12   #7
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Vimjer: Den så rålekker ut! Hva koster den?

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 17:40   #8
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Vimjer: Den så rålekker ut! Hva koster den?

Kr. 2400.-

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:18   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg sett en sånn dame som gir Armanibuksene dårlig rykte.

*litt deppa nå*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 19:03   #10
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vil gjerne se bilder av buksene på. Spesielt bakenden.
Noen som orker å vise?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 19:24   #11
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det vil jeg også!!! Jeg digger smale bukser!

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 20:37   #12
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vi vil se rompa di Angelique!

Gammel 17-10-06, 14:49   #13
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som vet hvor jeg kan få fatt i Corleone Jeans?

Gammel 17-10-06, 19:59   #14
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor finner jeg Sass & Bide bukser i Oslo?

Bare studielånet kommer nå .

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:10   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Cascaye : Voga og Den Dama har Sass & Bide

Prøver du en er du solgt

Gammel 17-10-06, 21:34   #16
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilken type jeans kan passe meg da tro? Har mest lyst til å legge inn bilde av meg i den fake RR buksa jeg har på meg nå.

Jeg er 165 høy(lav)
Ca. 73 kg. "Jevnt fordelt utover mage, håndtak og lår.
Har ikke spesielt stor rumpe, så kunne godt tenkt meg en bukse som ga meg fin rumpe :-)
Str... er vanskelig syntes jeg. I only bukser fra Vero Moda bruker jeg str. 42 i livet og 32 i beina.

Noen som vil hjelpe meg?

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:46   #17
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det samme lurer jeg på...

Sliter så med bukser nå som jeg har blitt så tynn igjen.
Str. 34 (xs) er for stort. I alle fall i de fleste merker.

Trenger en jeans som sitter godt på meg som er 160 høy og veier 45 kg.

Kan liksom ikke handle i barneavdelingen heller. De blir for korte på bena, eller for store i livet. Jeg HAR prøvd ja...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:04   #18
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Cascaye : Voga og Den Dama har Sass & Bide

Prøver du en er du solgt

Takk, takk for svar.

Buksebudsjettet mitt er jo ikke så stort, klesbudsjettet mitt derimot nevner vi ikke noe om.

*finner-unnskyldninger-for-meg-selv*

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:11   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Takk, takk for svar.

Buksebudsjettet mitt er jo ikke så stort, klesbudsjettet mitt derimot nevner vi ikke noe om.

*finner-unnskyldninger-for-meg-selv*

me too

Gammel 23-12-07, 13:49   #20
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hei alle,

Bruker nå masse Miss Sixty jeans enda jeg. Både Tommy fra "gamle dager" og de nye modellene. De har en style som heter Eden som er lekker (litt smale ben) og en som heter J-Lot (helt smale ben med glidelås ved anklene). Miss Sixty fikk jo et fjortisstempel her på berget, men de har utrolig mye fint!
Jeg er ikke spesielt slank eller noe, men MS buksene er veldig behgelige synes jeg. Den eldste jeg har er snart 10 år gammel! Har slitt den fra helt mørk til omtrent helt utvaska nå!

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.