Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Kjøper du Nugatti og/eller Grandiosa
Grandiosa 145 61,70%
Nugatti 103 43,83%
Ingen av delene 57 24,26%
Er du frekk? 12 5,11%
Jeg kjøper selvfølgelig kun økologiske produkter og lager alt fra bunnen av 4 1,70%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 235. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-07, 13:53   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Jeg krysset av feil på pollen, jeg. Krysset av for "Nugatti" og "Ingen av delene."

Vi har kjøpt Nugatti, men det skjer ikke ofte. Én boks i året, maks.
Grandiosa kjøper vi ikke.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 13:56   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Krysset av for "Nugatti" og "Ingen av delene."

Et ærlig forsøk på selvbedrag?

Gammel 10-09-07, 14:00   #3
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg krysset for at vi kjøper Gradiosa, det skjer et par ganger i året - men vi kjøper det da.

Nugatti hiver jeg meg over dersom jeg kommer i hus med en sånn boks. Vi åt nutella i ferien. Men det kjøper vi ikke fordi vi ikke har godt av det, også orker jeg ikke et eventuelt mas fra mas-treåringen min. Det er så mye annet vi kan tulle med for tida...

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 14:09   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Grandiosa blir kjøpt til den yngre delen av familien (les:ungdommen)
Jeg liker ingen av delene

Gammel 10-09-07, 15:33   #5
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Kjøper aldri nugatti og veldig sjelden grandis.

Men jeg huket av for økologisk og fra bunn av -- for det var et festlig alternativ .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 20:33   #6
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nugatti liker ingen her i huset, så det har vi aldri.
Grandiosa derimot. Nam!

Gammel 10-09-07, 18:43   #7
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Ja. Men, selv liker jeg ingen av delene.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 18:48   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ingen av delene her. Når jeg ammet måtte jeg ha nugatti, men etter ammeperioden var det slutt. Ungene skulle nok gjerne hatt det, men jeg synes ikke de trenger å smøre sjokolade på brødskiva.

Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 20:35   #9
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Nei, jeg kjøper ingen av delene.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 22:27   #10
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Grandi kan være _veldig_ godt visse søndags ettermiddager. (Men det har blit mindre av de, gitt!)

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 22:35   #11
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøper begge deler. Nugatti og Grandiosa er det egentlig bare mannen som spiser, jeg sverger til Sjokade og Dr. Oetker.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 23:02   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grandiosa er godt. :innrømmer: Men jeg kjøper det uhyre sjelden, og i tilfelle bare til meg selv. Det finnes vel knapt nok et næringsstoff i det.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 22:35   #13
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen nugatti, men mannen spiser avogtil grandis. Vi har spesial kost og må lage det meste fra bunnen av. Det hender jeg stirrer lenge på den osten på toppen, men da går det i puppen og det går ikke bra!

Gammel 10-09-07, 22:52   #14
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøper Grandis innimellom, jevnlig vil jeg ikke si. Datteren vår liker ikke ferdigpizza noe særlig, hun spiser omtrent ingenting av det, dermed mye mer aktuelt å lage selv. Når mannen og jeg en sjelden gang er alene hjemme og har lite tid/lyst til å lage mat, da slår vi til med ferdigpizza av ett eller annet slag.

Når det gjelder Nugatti kunne jeg godt kjøpt det en gang i uka jeg, men da hadde jeg blitt ganske rund gitt. Jeg synes det er kjempegodt og har lagt ned forbud for meg selv mot å kjøpe det til oss. En fin bivirkning er at datteren vår ikke spør etter det og spiser mer av sunnere påleggsvarianter. Enn så lenge får jeg si, hun er jo bare 4 år. Aner meg at kameler skal svelges.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 14:15   #15
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av goldnugget, her.

Det hender jeg stirrer lenge på den osten på toppen, men da går det i puppen og det går ikke bra!

Hvah, bare du stirrer på den? Stakkars deg!

Her i huset kjøper jeg en sjelden gang nugatti, men den er bare til meg. Og så kaster jeg resten av boksen etter et halvt års tid. Jeg har egentlig sluttet å kjøpe det nå, tror jeg...

Grandiosa har jeg aldri kjøpt.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 12:24   #16
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøper ikke Nugatti av den enkle grunn at storebror er superallergisk for nøtter. Vi kjøper Nesquick sjokoladepålegg isteden så går velfor det samme.
Kjøper Grandiosa veldig sjelden. Skal ha det i dag faktisk for vi skal ha med 3 andre barn hjem fra skolen og skal på kino etterhvert og da er det enklest sånn sett at barna faktisk spiser litt og at det er enkelt og kjapt...
Grei nok mat siden vi spiser det så sjelden. Storebror synes det er såå stas å få Grandis.

Gammel 14-09-07, 20:47   #17
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Ingen av delene.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 13:49   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den der "Skikkelig hot pizza" er knakende god!

Gammel 10-09-07, 13:51   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De selger faktisk økologisk (tror den er det) Nugatti på helsekosten, laget uten transfett og med rørsukker. Den er knallgod! Til kakefyll og sånt da, jeg synes ikke sjokolade har noe på brød å gjøre.

Gammel 10-09-07, 13:53   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De selger faktisk økologisk (tror den er det) Nugatti på helsekosten, laget uten transfett og med rørsukker.

Du blir altså ikke rik på ideen din, Skilpadda!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.