|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva har du stemt i kommunevalget/bydelsvalget? (Egen poll for fylke/bystyre) | |||
| RV/Rødt |
|
9 | 4,92% |
| SV |
|
50 | 27,32% |
| Ap |
|
52 | 28,42% |
| Sp |
|
8 | 4,37% |
| V |
|
25 | 13,66% |
| H |
|
25 | 13,66% |
| Frp |
|
7 | 3,83% |
| Demokratene |
|
1 | 0,55% |
| Oslo Byaksjon |
|
0 | 0% |
| Innvandringspartiet |
|
0 | 0% |
| Miljøpartiet De Grønne |
|
2 | 1,09% |
| Pensjonistpartiet |
|
0 | 0% |
| Kystpartiet |
|
0 | 0% |
| By/bygdelister av ulike slag |
|
2 | 1,09% |
| Annet |
|
0 | 0% |
| NKP |
|
0 | 0% |
| Krf |
|
2 | 1,09% |
| Deltakere: 183. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtJeg er særdeles lite politisk engasjert, og kan skylde på Mim for at jeg stemte SV i år. Jeg er lett og lede. Jeg skulle sikkert ha stemt blankt, for jeg vet ikke hva noen av partiene kjemper for i kommunen/fylket mitt. :flaumenoppriktig:.
|
|
|
#2 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtHøyre i både kommune og fylkestingsvalget. Slang også på en stemme til ei fra Drammen Byliste på førstnevnte
|
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtJeg stemte det samme partiene både til kommunestyret og til fylkestinget, og det er vel ingen stor hemlighet at jeg har stemt SV.
|
|
|
#4 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtJa stemte det samme ved begge valg. og det ville jeg gjort om det var stortingsvalg også.
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtDet finnes en som har stemt demokratene her!
|
|
|
#7 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemt
Det kan du si, men jeg var egentlig mer fascinert over at noen hadde krysset av for NKP over i fylkestingstråden. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: FPs valgdagsmåling for kommunevalget 2007. Kun for dem som har stemtJeg er nå overrasket over at noen har stemt på de grønne. Var det ikke de som gikk til valg en gang på at man burde sette alle sirkusdyr fri?
|
![]() |
|
|