|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
| Se resultatene: Temperatur! | |||
| Ca 19-20 |
|
20 | 13,16% |
| Ca 20-21 |
|
40 | 26,32% |
| Ca 21-22 |
|
42 | 27,63% |
| Ca 22-23 |
|
34 | 22,37% |
| Ca 23-24 |
|
8 | 5,26% |
| Over 24 |
|
7 | 4,61% |
| Annet. |
|
1 | 0,66% |
| Deltakere: 152. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Temperatur i boligen din?Vi ligger på 22-24 grader når været er kaldt. Ellers er jeg for full gjennomtrekk og kjølig luft på sommeren. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Temperatur i boligen din?Her styres det selv om dagen.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Temperatur i boligen din?Fra sånn omtrent mai til oktober har jeg den temperaturen inne som det er ute. Det spiller liten rolle hvor kaldt det er. Jeg liker å lufte. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Temperatur i boligen din?Soverommet: :fryser: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Temperatur i boligen din?Siden jeg verker så pass mye liker jeg å ha det varmt, så jeg vil ha det rundt 25 grader. Hubbien vil ha det rundt 20-22. Så på formiddagen er det 25+ og på ettermiddagen/kvelden er det 22.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Temperatur i boligen din?Liker best ca 21 grader. Men med store sørvendte vinduer og 3,5 meter takhøyde i stua blir det fort 28-29 grader....det er for varmt altså...... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Sv: Temperatur i boligen din?Det bør ligge på rundt 23 grader når vi er hjemme. Jeg er svært frysete av meg og har oftest et ullteppe og de tykke tøflene mine lett tilgjengelig uansett temperatur. Om vinteren bruker vi strøm for å varme opp huset til ca. 17 C (20 C på kjøkkenet), og så fyrer vi med ved de timene vi er hjemme og kommer da godt opp mot 25C. Når jeg er hjemme alene kan jeg godt lage litt badstu og fyre til det er oppunder 30C.
|
|
|
#8 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Temperatur i boligen din?22 omtrent? Det er på vinterstid. På sommerstid er det grisevarmt her, gjerne 27-28. Nå har vi imidlertid fått varmepumpe og kan kjøle litt ned på sommerstid. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
heimføing
|
Sv: Temperatur i boligen din?Temp'en varierer etter når tid på døgnet det er. Tror det er ca 22-23 som er normalen på ettermiddag og kveldstid, og i helgene. Nedi 20 om natta og formiddagen. Siden vi har varmen i gulvet, føles det fort varmt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Temperatur i boligen din?21-22 grader. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
På farten igjen
![]() |
Sv: Temperatur i boligen din?Tipper på 22-23. Alt for varmt egentlig, men jeg hater å fryse |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Temperatur i boligen din?Svarte 23-24, men vil helst ha det opp mot 27grader. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
nye muligheter
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Temperatur i boligen din?20-21 grader på kjøkkenet. Der er det ofte litt kaldere enn på stua vinterstid. Men på soverommene er det enda litt kaldere (rundt 18-19)
|
|
|
#15 |
|
Hertuginne
|
Sv: Temperatur i boligen din?I stua og på kjøkkenet ligger det rundt 22 grader. Temperaturen går litt opp og ned i løpet av dagen, for pelletskaminen har litt for stort temperaturintervall for å skru seg av og på. På soverommene ligger den rundt 18-19 grader, litt varmere i oppholdsrommet mellom soverommene.
|
|
|
#16 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Temperatur i boligen din?21-22 grader i stuen om vinteren, på soverommene og resten av huset litt kjøligere, badet er det varmt på rundt 23 grader. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lykkelig nygift.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Temperatur i boligen din?22-23 grader, soverommene rundt 12-13 grader.
|
|
|
#19 |
|
Javel
|
Sv: Temperatur i boligen din?I stua hvor varmepumpen er montert er det nok 23-24 grader, mens det da resten av huset ligger noe under. Døra til soverommet er lukket, så der inne er kaldt (iallefall på denne årstiden).
|
|
![]() |
| Emneord |
| boligtemperatur |
|
|