|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...[quote=LaBanga;551647]
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 12-09-07 kl 14:35. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...1. Jeg husker at avisene og Dagsrevyen med ett ikke handlet om annet enn Aleksander Kielland-ulykken. Jeg var ikke gammel og det var mye jeg ikke forsto, men jeg husker at de voksne var veldig alvorlige. En gutt i barnehagen mistet faren sin i ulykken.
Ullungen 2006 og Lillebror 2015 Vegen er lystig, og vegen er vrang. Sist redigert av Xian : 12-09-07 kl 14:51. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...Husker noe av det.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...Jeg er dårlig på å koble hendelser til hvor jeg var. Men jeg mener jeg var hjemme da Kong Olav døde. Jeg var også hjemme da jeg hørte om Diana. 10 åringen var baby og jeg lagde lapskaus. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...
Jeg også. Det var vinterferie og jeg var på besøk hos farmor og farfar.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...Kan svare på fire og fem. Resten husker jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...1. Dette husker jeg ikke og rask googling viser at jeg ikke bodde i Norge da dette skjedde.
|
|
|
#8 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...Jeg tror jeg faktisk husker best dagen da Alexander Kielland vippet rundt.
|
|
|
#9 |
|
Ferdig!
Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...1) Husker ikke akkurat hvor jeg var, men husker veldig godt ulykken |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...1. Jeg var ganske ung da ulykken skjedde, men det gjorde inntrykk. Husker en avisoverskrift med tallene 123 (som antakelig var antallet døde) og et bilde av plattformen. |
|
|
|
#11 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...Alexsander Kielland - Jeg hadde vært på pizzabar og hørte nyheten i taxien på vei hjem.
|
|
|
|
#12 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...Hvor var du, og hva gjorde du da...
|
|
|
|
#13 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...1: Var 11 år da det skjedde, og jeg husker ulykken, og at det var masse på tv omkring ulykken. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...1. Da Alexander Kielland gikk rundt var jeg i Stavanger hos en eller annen familie sammen med mamma. Bodde i Ryfylkefjorden - var lita jente og aner ikke hvorfor vi var der vi var - men jeg husker veldig godt stemningen. Sørgemusikk på radioen og et grusomt alvor. Glemmer det aldri. |
|
![]() |
|
|