|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Quiet, please
|
Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-trådenOj, hvor skal jeg begynne? Jeg kommer over ting hele tiden som jeg ikke kjøper. Men akkurat nå fikk jeg skikkelig lyst på den la Redoute-kåpa.
|
|
|
#42 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-trådenJeg tror bruk og kast samfunnet er i ferd med å endre seg, i tråd med at folk er mer bevisste på verdens miljøproblemer. Jeg tenker meg i alle fall alltid nøye om før jeg kjøper nye ting, og kjøper helst brukt. det være seg klær, bruksting, interiørdetaljer, møbler... Er mye på loppemarked og markeder rundt forbi. Det er jo mye kjekkere å kjøpe ting med sjel i og historie bak, i stedet for å kjøpe plastikkmøbler fra Ikea, for eksempel... Har nettopp startet min egen web-butikk med interiørvarer med sjel i, hovedsaklig shabby chic og landstil |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden... Sist redigert av him : 04-10-07 kl 22:53. Årsak: Fjernet link. Him |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden
Det var da svært til egenreklame....... Sist redigert av him : 04-10-07 kl 22:54. Årsak: Endret i quoten |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-trådenJeg var på IKEA i går og jeg kom BARE ut med en stomme til et kjøkkenskap + en gave til en av jentene i barnehagen (et slikt mykt hjerte med to hender som stikker ut). Resten kjøpte jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-trådenI går kjøpte jeg ikke 2 skikkelig gode dun-dyner, men det var på nære nippet. Og ikke nye gardiner til stua. KJøpte kun persienner til alle vinduer, og rullgardiner og gardiner til barna. :flink: |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-trådenJeg har ikke vært på Ikea to dager på rad for å handle diverse. |
|
|
|
![]() |
|
|