Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-07, 04:51   #41
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige "dette shoppet jeg ikke"-tråden

Oj, hvor skal jeg begynne? Jeg kommer over ting hele tiden som jeg ikke kjøper. Men akkurat nå fikk jeg skikkelig lyst på den la Redoute-kåpa.

Uansett; fin tråd, som jeg tror jeg skal la inspirere meg til å kutte ned litt på forbruket. Vet ikke om det teller, men det siste jeg kom over som jeg bestemte meg for å kjøpe, var noen brukte klær fra Lille Rosin her inne. Etter at jeg fått dem skal jeg ikke kjøpe barneklær før til jul, for nå har vi snart ikke plass til mer.

Gammel 04-10-07, 22:24   #42
Shabby chica
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2007
Shabby chica har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg tror bruk og kast samfunnet er i ferd med å endre seg, i tråd med at folk er mer bevisste på verdens miljøproblemer. Jeg tenker meg i alle fall alltid nøye om før jeg kjøper nye ting, og kjøper helst brukt. det være seg klær, bruksting, interiørdetaljer, møbler... Er mye på loppemarked og markeder rundt forbi. Det er jo mye kjekkere å kjøpe ting med sjel i og historie bak, i stedet for å kjøpe plastikkmøbler fra Ikea, for eksempel... Har nettopp startet min egen web-butikk med interiørvarer med sjel i, hovedsaklig shabby chic og landstil

Shabby chica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:25   #43
Shabby chica
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2007
Shabby chica har et hav av muligheter foran seg
Standard

...

Sist redigert av him : 04-10-07 kl 22:53. Årsak: Fjernet link. Him
Shabby chica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:37   #44
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shabby chica, her.

Butikken heter forøvrig ...

Det var da svært til egenreklame.......

Sist redigert av him : 04-10-07 kl 22:54. Årsak: Endret i quoten
løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 10:26   #45
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på IKEA i går og jeg kom BARE ut med en stomme til et kjøkkenskap + en gave til en av jentene i barnehagen (et slikt mykt hjerte med to hender som stikker ut). Resten kjøpte jeg ikke.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 10:37   #46
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke kjøpt dette:

Gammel 05-10-07, 12:07   #47
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I går kjøpte jeg ikke 2 skikkelig gode dun-dyner, men det var på nære nippet. Og ikke nye gardiner til stua. KJøpte kun persienner til alle vinduer, og rullgardiner og gardiner til barna. :flink:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 22:03   #48
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke vært på Ikea to dager på rad for å handle diverse.

Det har holdt hardt og i dag måtte jeg ta på meg en sliten joggebukse for å ikke gå ut døra!

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.