Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stryker du t-skjorter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stryker du t-skjorter?
Ja, selvsagt. Gjør ikke alle det? 7 4,93%
Ja, men bare de fineste. 6 4,23%
Jeg har ingen t-skjorter. Men stryker alltid barna sine. 3 2,11%
Av og til. Greit å ha noe å holde på med mens jeg ser på Dr. Phil. 3 2,11%
Nei, jeg har bedre ting å ta meg til. 30 21,13%
Nei, det hadde jeg nok aldri kommet på av meg selv! Haha! 12 8,45%
Er du vill? Ikke om grisene fløy og helvete frøs til is. 78 54,93%
Annet/har ikke t-skjorter i huset/spesifiser 3 2,11%
Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-07, 12:10   #1
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Stryker du t-skjorter?

Jeg stryker duker og skjorter , ikke neo annet.
Syns klærne blir ganske fine viss jeg rister de og strekker de før jeg henger de opp jeg.

Gammel 13-09-07, 22:48   #2
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg støvsuger strykebrettet vårt sånn ca to gonger i året. Stort sett 16. mai og ein eller annan anledning til (barnedåp, bryllup el.l).

Alt me har av klær blir sånn passe anstendig glatt ved at eg henger det opp umiddelbart etter at vaskemaskina er ferdig. Må sjølvsagt passe på å riste godt og henge pent opp

Det hender frå tid til anna eg ser at me burde vore meir flittige på strykefronten, men det går over

Bestemor skryter uhemma av at ho stryker truser og håndklær og alt anna. Eg svarar alltid det same: da har du fritidsproblem

Gammel 13-09-07, 23:13   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Ikke om det snødde gullfisk !!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 15:04   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Fordi de blir mye koseligere å ta frem for bruk, og de rommer mindre i skuffen når de er strøket.

Jeg synes det er så utrolig koselig å ta frem kjøkkenhåndklær som det er, så hvis de var strøkne i tillegg, ville jeg sikkert ikke få gjort annet.

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ikke om det snødde gullfisk !!

Ikke? Jeg tror kanskje jeg ville gjort det da.

Gammel 14-09-07, 15:07   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ikke? Jeg tror kanskje jeg ville gjort det da.

Hm. Jeg tror nok ikke den umiddelbare reaksjonen hvis det hadde begynt å snø gullfisk hadde vært å stryke t-skjorter.

(Hvis det SNØR gullfisk, er de frosne da? Kan man ev. si at levende gullfisk regner?)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 15:09   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hm. Jeg tror nok ikke den umiddelbare reaksjonen hvis det hadde begynt å snø gullfisk hadde vært å stryke t-skjorter.

Du skal ikke være så rask til å dømme. Slikt vet man ikke før man har vært i situasjonen selv.

(Hvis det SNØR gullfisk, er de frosne da? Kan man ev. si at levende gullfisk regner?)

Hagler, kanskje?

Gammel 14-09-07, 15:09   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Kan man ev. si at levende gullfisk regner?)

It`s raining men, så hvorfor ikke gullfisk

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 15:07   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har til og med i et svakt øyeblikk strøket olabukser

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 16:16   #9
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Du slemme, svake menneske

Gammel 14-09-07, 17:27   #10
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Du husket vel å stryke pressen skikkelig skarp?

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 17:40   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg stryker t-skjorter når jeg skal stryke på egenprodusert trykk. men som oftest bare intill 2 cm utenfor der jeg skal ha trykket.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 23:39   #12
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 23:41   #13
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Stryker hvis t-skjorten er kjempekrøllete, men unngår det når jeg kan.
Men jeg stryker alltid lillesønn sine klær.

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 23:50   #14
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ingenting å bli fornærmet for. Jeg har et inntrykk av at du er smart, og smarte folk stryker ikke t-skjorter. De bruker tida til noe mer fornuftig.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 23:41   #15
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, hjelpe meg. Stryker nesten ingenting. Kun bunadsskjorta og enkelte av mine bluser.

Gammel 12-09-07, 23:47   #16
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte på den derre med griser og helvete.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 23:50   #17
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her strykes bare bunadskjorter og juleduken.

Gammel 12-09-07, 23:51   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skal nok mer til enn et par flyvende griser, altså.

Jeg er virkelig håpløs på å stryke klær. Mannen derimot, er knallgod.

:fiskedasker også torsken:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 23:58   #19
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For ordens skyld: Jeg stryker aldri noe hvis jeg på noen måte kan slippe.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 00:18   #20
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Savner alternativet: Driver ikke med sånt, har ikke strykebrett engang.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.