Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Rettetang

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Bruker du rettetang?
Ja, daglig. 6 5,94%
Innimellom - til spesielle anledninger. 36 35,64%
Aldri. Liker krøllene mine! 7 6,93%
Sjelden/aldri. Redd det sliter på håret. 13 12,87%
Har ikke krøller. 39 38,61%
Deltakere: 101. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 01:44   #41
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Rettetang

Rettetang er en fantastisk oppfinnelse ja!
Bruker den vel ikke daglig men krysset av på det da det alternativet passet best.
Har vel brukt rettetang i ca 4 år eller noe sånt(har litt slitt hår ja..)

syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 01:50   #42
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vel det strieste håret som finnes, men kunne tenkt meg å prøvd rettetang en gang for å se om det gjorde noen forskjell på håret.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 08:21   #43
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg bruker den 1-2 ganger i uka.

Har keramisk rettetang kjøpt på nille til 149 kroner! Funker kjempe bra!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 08:36   #44
Tusta
Aktiv

Tusta sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tusta er litt kul
Standard

Bruker den innimellom, men det er lenge siden sist. Det sliter så innmari på mitt allerede ødelagte hår. *haterkrøllenemine*

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 10:11   #45
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker den innimellom. Jeg har masse krøller og skikkelig fluffy hår (evnt krusete hvis det regner), så den er kjekk å ha.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 10:36   #46
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke krøller, har ganske rett hår igrunnen, men bruker innimellom rettetang for å få det helrett og pent

Gammel 18-09-07, 10:54   #47
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brukte innimellom før da jeg hadde langt hår.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:04   #48
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Dere som er fornøyd med tangen deres: hvor er den kjøpt, hvilket merke, pris?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 16:22   #49
Left
Passiv

Standard

Skulle ønske jeg TRENGTE en rettetang jeg. Her er det absolutt fritt fall. Eller rett opp - alt etter hvordan man ser det.

Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:49   #50
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Jeg bruker en Wella keramisk rettetang, og ettersom jeg har skjønt skal ikke den slite nevneverdig på håret? Den kostet rundt 1200,- og er kjøpt gjennom frisør.

Jeg kjøpte den i sommer og brukte den daglig i ferien. Veldig fornøyd med den!

Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 21:46   #51
mami
Aktiv

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Retter det ca 3 ganger i uka, naar jeg setter inn extensions. Har egentlig ganske glatt haar, men det ser og foles mye penere ut naar jeg bruker den.

Har en GHD. Tror det er den beste jeg noen gang har brukt

mami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 18:07   #52
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Bruker det aldri. Jeg vil ha det lille jeg har av krøller/fall i håret. Skulle heller ønske meg mer av de.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 21:10   #53
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Offisielt svar: Nei, det sliter på håret.

Uoffisielt svar: Jeg greier ikke å slette håret bak der jeg ikke ha øyne, og er redd at jeg svir av meg både ører og nakke.

Kan bare signere denne.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 22:06   #54
3barnsmamma
Passiv

Standard

Har prøvd det, men synes håret blir så tynt av det. Et dårlig impulskjøp hos frissan som kostet nesten 1000 kr

Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 22:33   #55
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

I perioder har jeg brukt litt i luggen omtrent hver dag, men da har jeg hatt en lugg/frisyre som krever det. Ellers pleier jeg å slette håret når jeg skal på fest.

Gammel 22-09-07, 22:35   #56
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg kjøpte min på en butikk i et mega kjøpesenter i Palma på Mallorca. Tror det kostet rundt 250. Er knall-fornøyd med det!

Gammel 24-09-07, 10:11   #57
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg kjøpte min på en butikk i et mega kjøpesenter i Palma på Mallorca. Tror det kostet rundt 250. Er knall-fornøyd med det!

Det blir litt i overkant langt å dra for en rettetang, selv om jeg gjerne skulle tatt en tur dit.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 10:36   #58
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Jeg bruker rettetang for å lage krøller/fall i håret. Er veldig fornøyd med rettetangen jeg har nå, kjøpt hos frisør til rett under tusenlappen. Merket er GAMA

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 00:35   #59
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor kom denne opp nå?

Gammel 03-07-11, 00:36   #60
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen svarte vel i pollen, tenker jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:22.