|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...
Enig. Det kommer selvfølgelig an på hva tråden handler om og om HI eksplisitt spør om råd i en alvorlig sak, ville jeg muligens synes det er litt frekt å ikke svare, men selv i slike tilfeller kan trådene utvikle seg og leve sitt eget liv uten at det er uhøflig mot HI. Jeg er alltid lykkelig de få gangene jeg har klart å starte en tråd som blir både lang og avsport.
|
|
|
#5 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Jeg syns det er uhøflig å begynne å bråke med og sette opp stilaser rundt huset (for å skifte tak) klokken 19.30, ETTER at jeg har sagt at det passer dårlig med en tur opp på skråloftet fordi vesla liksom skal sove nå.
|
|
|
|
#7 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Jeg gjør nok sånn innimellom jeg også. Kanskje ganske ofte, til og med.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Jeg synes det er uhøflig å svare med at "det der, DET er da ingenting! Det var engang jeg hadde det myyyyye verre!", men det skjer jo ikke så ofte på dette vidunderlige forumet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ekvilist
|
Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Artig tema, siden avdelingsleder i barnehagen til poden i foreldresamtale denne uken fortalte at de jobber mye med at barna skal få fortelle sin historie, uten at noen avbryter og skal fortelle sin historie.
|
![]() |
|
|