|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Jeg håper og tror at dressen fra i vinter fremdeles passer. Jeg husker ikke helt hvilken størrelse vi kjøpte. Den var innmari stilig; Reima i brun med rosa detaljer.
|
|
|
|
#42 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Storesøster har fått reimadress.
|
|
|
#43 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Ja, jeg kjøpte Troll dress for to uker siden. Da var det allerede ganske utsolgt...... I dag har jeg kjøpt Ecco GoreTex støvler, samt noe cherrox greier. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Dressen fra i vinter passer også i år, så jeg slipper å kjøpe ny. Den har avtagbart fòr, så den har allerede vært brukt et par ganger denne uken i møkkaværet. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
saftig
|
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?
|
|
|
#46 |
|
Etylbarbital
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Kjøpte på salget i vinter. I tillegg kjøpte jeg en ekstradress brukt.
|
|
|
#47 |
|
Opp og ned
|
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Er så heldig at alt passer fra i fjor og noe kan arves. Takk for det, ellers hadde det gått hardt uttover lommeboken min. Tre barn og vinterklær merkes. Godt man kan arve litt.
|
|
|
#48 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Storebror tror jeg kan bruke dressen sin fra fjorårets sesong, men jeg skal nok kjøpe en ekstradress eller todelt dress i tillegg. Liker å ha noe hjemme og noe i barnehagen.
|
|
|
#49 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Tror ikke storebror vil gå med dress lengre. HAn har blitt skolegutt og er enda mer vrang i klesveien nå. Men vi har en TROLL dress som sikkert passer...
|
|
|
|
#50 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Dressene fra i fjor passer, da jeg kjøpte litt store str i fjor. Det eneste jeg måtte kjøpe var Reima-bukse til storesnuppa,- da hun kun hadde jakke fra før av.
|
|
|
#51 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Eldstemann er skolegutt og nekter plent å gå med dress på skolen, men han har en HH som ennå passer til hjemme/turbruk. Har fin snowboradjakke og bukse til, kjøpte en ekstra bukse på H&M til 129.-
|
|
|
#52 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Begge fjorårsdressene virker å passe, og jeg som fant en så kul dress i går. Småbukkene med gummirumpe. Utviklet i sammarbeid med folk som lager regntøy i nordsjøen osv. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Hertuginne
|
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Storebror sin Trolldress passer fortsatt, men den lekker som en sil til tross for utallige forsøk på å impregnere. Nå gir jeg opp og starter jakten på ny dress og det er skikkelig sure penger. Aldri mer Troll, det er det eneste jeg er sikker på.
|
|
|
#54 |
|
Live and let live
|
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?
|
|
|
#55 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Den fra i fjor er fremdeles mer enn stor nok, så hun får bruke den så lenge den holder, så får vi heller kjøpe ny da. Men hun har et vindtett skogstad sett i tillegg, som er flotters med fleece under.
|
|
|
|
#56 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Dress kjøpt ja |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Her har de ikke fått inn noe spes. men tror turbo sin holder til jul. så da får svigermor kjøpe ny l jul hehe.
|
|
|
|
#58 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Ja, vi kjøpte den siste Reimadressen i 98 på den lokale butikken for ... 2 uker siden?
|
|
|
#60 |
|
Live and let live
|
Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?Noen som har sett Scarlett i det siste? Jeg har ikke sett henne på leeeenge.
|
![]() |
|
|