Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din favorittsjokolade?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 12:48   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittsjokolade?

Jeg tror jeg er den eneste i landet som IKKE liker Smash. Jeg liker det ikke LITT engang. :spy:

Gammel 25-09-07, 13:02   #42
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøleskapskald Troika og melkesjokolade!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 13:04   #43
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Favorittsjokolade??? *forvirret* Jeg elsker sjokolade, punktum. Desverre.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 14:39   #44
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sitter her og har lyst til å sende Grete Roede dit pepperen gror. Vann i munnen og våt i blikket.

Favoritten er snickers, kjøleskapskald så klart. Helt mørk sjokolade er også snadder. Ritter sport hvit sjokolade også. Igrunn liker jeg absolutt alt som har med sjokolade å gjøre.

Gammel 25-09-07, 16:35   #45
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjokolade fra sjokoladebutikken i Folkets hus i Trondheim. Toblerone er nr. 2.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 16:40   #46
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Troika er favoritten nu til dags, ellers er Nero en sikker vinner. Jeg er egentlig ikke særlig kresen, så lenge den ikke inneholder peanøtter eller likør eller sånt noe.

Og ordentlig mørk sjokkis er også nyydelig.

Ellers vil jeg slå et slag for Bamsemums på scootertur i fjørten kuldegrader.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:13   #47
Anonyma
Aktiv

Anonyma sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg klarer ikke å plukke ut EN favoritt, sjokoman som jeg er!
Blant favorittene kommer helt klart melkesjokolade, porøs melkesjokolade, cuba, peanøttkubbe, troika og stratos, med og uten nøtter!

Gammel 25-09-07, 17:40   #48
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg tror jeg er den eneste i landet som IKKE liker Smash. Jeg liker det ikke LITT engang. :spy:

Nei. Du er IKKE den eneste

Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 18:57   #49
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Ivrig er litt kul
Standard

Etter å ha lest denne tråden merker jeg at jeg gleder meg masse til helgen hvor jeg kan spise masse sjokolade igjen

Klarer ikke å utnevne kun en favoritt; Smash, Kina, Melkesjokolade, Firkløver, Lion, Twix og Mars

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:18   #50
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Beste kuren mot sjokolade (og sukker generelt) er å holde seg HELT borte ja. Da smaker det faktisk ikke godt lenger og man mister suget. Men så var det å klare den bøygen da, jeg er IKKE så flink som jeg burde.

Jeg er så glad i det at jeg egentlig ikke har lyst engang. Hva skal jeg DA spise?
:innrømmer:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:49   #51
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Akkurat i dag er det cuba.

Gammel 25-09-07, 19:57   #52
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Favorittene for øyeblikket er Freia melkesjokolade og Cuba. Ellers tenker jeg stadig vekk på den sjokoladen som het BASIC som fantes for mange år siden. I sølvpapir med rød skrift utenpå tror jeg det var. Den var gooooood! :namnam:

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:27   #53
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan fullstendig identifisere meg med Smash-reklamen for tiden. Den er trolig verdt å miste armene for.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:00   #54
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Husker dere blå og brun Cuba? De var helt fantastiske! Den blå var med krokan og den brune var med mokkafyll.

Ja de husker jeg

Gammel 25-09-07, 21:07   #55
Kneazle
Passiv

Standard

Cuba. Og Toblerone. Helst den med blått papir.

Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 23:30   #56
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Mørk sjokolade, gjerne Lindt og rød Stratos er favorittene nå om dagen.

Gammel 26-09-07, 16:02   #57
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Ivrig er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Og Toblerone

Den hadde jeg helt glemt.
Nå er det snart helg om bare 2 dager. Da står Toblerone på handlelista

Takk for påminnelsen, Emma!

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:30   #58
Lilo
Aktiv

Lilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Lilo er litt kul
Standard

Smash sjokoladen er veldig god

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:08   #59
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva, har jeg ikke svart på denne!?

Vel, her er mine favoritter:
1. Milky Way
2. Toffin
3. Troika
4. Hobby
5. After Eight

Sånn ca.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.