|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Bruker du toalettbørsten på offentlige toaletter? | |||
Ja, selvsagt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
41 | 32,03% |
Nei |
52 | 40,63% |
Jeg bommelommer ikke på offentlige toaletter |
31 | 24,22% |
Annet, spesifiser i tråden |
4 | 3,13% |
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?
Huff ja, nesten så jeg angrer på at jeg startet denne tråden.
Flinke jenta. Kanskje det burde henge en slik "oppskrift" på alle offentlige toaletter?
![]() |
#42 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Denne tråden bekrefter det jeg lenge har hatt en mistanke om: Jeg er langt mindre "fin på det" enn de fleste andre. Det gjør meg overhodet ingenting å benytte offentlige toaletter. Jeg legger kun papir på setet om miljøet virker skittent. Og selvsagt bruker jeg toalettbørsten om det er nødvendig.
![]() |
#43 |
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Jeg blir fysisk dårlig av tanken å måtte bæsje på et offentlig toalett. Jeg hadde nok gått ut og ventet på at et annet do skulle bli ledig om jeg oppdaget gammel bæsj langs kantene. :sær: |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Textrovert
|
![]() Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Hvis alle har sånn antipati mot offentlige toaletter (vel, alle unntatt meg og Xian), hvorfor er det da alltid så forferdelig lang dokø overalt?
![]() |
#45 |
Passiv
|
![]() Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Hva som befinner seg nede i doen interesser meg ikke så veldig, men jeg bruker desinfeksjonssprit på ringen, og det jeg måtte komme i nærkontakt med FØR jeg setter meg ned på offentlige toaletter. Jeg prøver å unngå og bruke offentlige toaletter, liker det ikke rett og slett. |
![]() |
![]() |
#46 |
|
Jeg har ikke noe problem med å tisse på offentlige toaletter. Dessuten tar det tid å skifte bind/tamponger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Jeg har ikke noe problem med å gå på do andre steder enn hjemme, selv om det selvfølgelig er motbydelig hvis doen er skitten og ekkel. Dere som overhodet ikke går på offentlige toaletter, holder dere dere mest hjemme? Er dere aldri på kafe eller ute og reiser? Eller kan dere gå i dagevis uten å gå på do? Jeg er ihvertfall ikke sånn laget at jeg bare kan si, vel, åtte timer til jeg er hjemme, da får jeg vente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Passiv
|
![]() Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Nei. Blir bare tissing på offentlige toalett. |
![]() |
![]() |
#49 |
Fornøyd
|
Jeg er veldig flink til å holde meg, men selvsagt går jeg på do på jobben, og på mitt eget hotellrom når jeg er på ferie.
![]() |
#50 |
Smugleser
|
Antipatier må dessverre overvinnes. Stadig vekk. Og med de lange listene med "to do"'er for å gå på do (
![]() |
#52 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
For da må man sitte. Det går fint an å tisse stående. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Det går forresten an å gjøre store ting stående også, men det kan bli tungt i lårene i lengden. :deler: |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Jeesses så mange pyser det er her inne |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Textrovert
|
Er det bare fordi du synes det er ekkelt, eller er du redd for bakterier, smitte eller? :stadig like forvirra:
![]() |
#56 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Alle som ikke bruker offentlige toaletter...hva gjør dere om dere er ute en kveld?
![]() |
#57 |
Vaklende
|
![]() Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Jeg går når jeg må :modig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Jeg fatter ikke åssen dere klarer å ikke bæsje på offentlige toaletter... Må jeg bæsje, så må jeg bæsje, og da driter (!) jeg i hvor jeg er. (unntaket er disse toalettene som står langs veiene. De nærmer jeg meg ikke. *grøss* ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Ferdig!
![]() Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Jeg går på offentlig toalett hvis jeg må selvfølgelig, men ta i dobørsten: aldri :dobbelkvalm: |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Epikur
|
![]() Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?Det var da voldsomt til finslighet? Hva er det verste som kan skje, liksom?
![]() |
|
|