Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg vil lage påll: Matcher undertøyet ditt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Bruker du matchende undertøy?
Ja, bh og truse matcher alltid 10 7,25%
Nei, jeg gir beng 62 44,93%
Noen ganger matcher det, andre ganger ikke 63 45,65%
Truse? Høh, slikt bruker jeg da ikke 1 0,72%
Bh? Den har jeg da brent for lengst 1 0,72%
Ha'kke du no' med 0 0%
Gidder ikke svare sjøl, men vil se hva de andre har svart 1 0,72%
Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-07, 20:55   #41
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Jeg vil lage påll: Matcher undertøyet ditt?

Her matcher det også. Utvasket Sloggi og utvasket amme-BH.

Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 21:07   #42
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender, men gode truser og Bher koster dyrt, og jeg kjøper ikke to, tre truser til hver BH lenger.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 21:57   #43
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Noen ganger gjør det det, andre ikke. Jeg bruker kun sorte eller hvite BH'er, men bruker like gjerne mønstrede hotpants som sorte eller hvite stringtruser. Mannen foretrekker meg naken om jeg først skal kle av meg , så undertøyet har ikke så høy prioritet her i huset utover at det skal være komfortabelt å ha på.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 22:04   #44
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Ingen ser meg i undertøy, så det har ingen ting å si om det matcher eller ikke.

Tipper at om det kommer en mann i bildet er det andre boller

Gammel 28-09-07, 22:05   #45
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Her matcher det innimellom. Men akkurat denne uken, er det INGENTING som matcher min svære sloggitruser Dessuten har jeg vært gift så lenge at jeg er vel blitt litt sløv.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 22:06   #46
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Bruker truse kun 3-5 dager i mnd. Ellers så har jeg ikke så mye annet undertøy for å matche bhen med!

Gammel 28-09-07, 22:44   #47
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kommer helt ann på.. hehe.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 23:29   #48
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gir beng, men har kommet såpass langt at jeg ikke lenger bruker rosa Hello Kitty om jeg tror det er noen som skal se meg i undertøyet.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 23:33   #49
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Det kommer da altså litt an på hva du legger i matcher. Undertøy fra samme sett bruker jeg så å si aldri, men som oftest ser det i det minste ut som det kommer fra samme sett. Her er reglen mørkt under mørkt og lyst under lyst, så hvis jeg har mørk topp og lys bukse sier jo kombinasjonen seg selv.

Hvis jeg er i humør til å pynte meg litt for mannen, er jeg litt mer nøye på det.

Gammel 29-09-07, 09:41   #50
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har noen sett, så det hender jeg tar på de.
Ellers tar jeg tak i den første bh'n og trusa og tar på det.
Det hender jeg treffer og får noe i samme farge, men som oftest ikke.

Gammel 29-09-07, 10:03   #51
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

akkurat det bryr meg ikke.. hvis det matcher er det bare flaks..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 11:32   #52
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender. I dag er det til og med samme sett!

Dvs, det matcher nesten alltid noenlunde i farger og "type".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 13:31   #53
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Helt og fullstendig beng

Gammel 29-09-07, 14:44   #54
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gir beng jeg.. men en gang i fremtiden skal det bli rutine

Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 14:44   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen har for øvrig aldri brydd seg, selv i hine hårde hete dager. Jeg husker jeg paraderte med nytt hottie undertøy en gang.

- Er det ikke fiiint?
- Eh? Joda, det gjør seg nok utmerket på gulvet. :voff:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.