Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's for viderekomne - sesongstart!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-07, 18:30   #41
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Grey's for viderekomne - sesongstart!

Opprinnelig lagt inn av Labolina, her.

www.tvtorrents.com

Vet ikke helt hva jeg syns ennå. Må se litt fler episoder først.

Ja, det må jeg også. Har litt blanda følelser, men det var jo godt å "se" de igjen da.. hehe.

Gammel 30-09-08, 07:39   #42
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Dytter på denne siden sesong 5 begynte på torsdag.
Lastet ned dobbeltepisoden i helga, og så den i går. Virker lovende, syns jeg.
Flere som har sett, og va tycks?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 08:09   #43
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Enda flere serier? Høsten er fantastisk.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 10:06   #44
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Tja. Jeg likte "kysse"-scenen med Dr. McMacho, men ellers synes jeg det ser skuffende ut som slutten for Grey's for min del. Ihvertfall siden Rhonda som er ansvarlig for serien ser ut til å like best nettopp de delene som jeg liker minst. Jada, jeg har snoket rundt på ABC's nettsted. :nerd:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 10:50   #45
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Balanse: kan du spoile videre på den spoileren? Gidder ikke lete! Ellers er jeg helt enig i det du sier. Dette ble alt for kjedelig. Det eneste lyspunktet for mitt vedkommende var Dr Hunter, men det eventyret er kanskje over før det begynte? Jeg laster ned en episode til, men om det ikke tar seg opp betraktelig så er det slutt på GA for mitt vedkommende.

Gammel 30-09-08, 11:34   #46
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Forfatterne skriver litt her, og et lyspunkt er det at de mer enn hinter om mer av den macho militærlegen og Christina. Men de hinter også om at Meredith og Lexie kommer til å fortsette å være patetiske og sutrete opptatt av kjælighetslivet sitt. Forhåpentligvis skjerper Lexie seg og leker litt med Sloane, det ble vel også hintet om? Det er podcastene som har gitt meg inntrykket av at forfatterne liker de delene jeg liker minst, du kan høre dem et eller annet sted, men jeg tror de har redesignet siten nå i høst, så jeg finner det ikke i farten.

Det jeg ble veldig fanget av i de to første sesongene, var at det var sterke kvinneskikkelser som bar historien like mye som mennene, ikke bare deltok som bifigurer og pynt. I starten synes jeg ikke det ble formidlet et kvinnebildet av irrasjonelle og følelsesstyrte vimser. Tvert i mot hadde mange av dem lykkes tross vanskelig oppvekst, økonomiske hinder etc. Nå synes jeg det på mange måter er den verste serien i forhold til kvinnebildet den formidler.

Gammel 30-09-08, 12:37   #47
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sitat:

Det jeg ble veldig fanget av i de to første sesongene, var at det var sterke kvinneskikkelser som bar historien like mye som mennene, ikke bare deltok som bifigurer og pynt. I starten synes jeg ikke det ble formidlet et kvinnebildet av irrasjonelle og følelsesstyrte vimser. Tvert i mot hadde mange av dem lykkes tross vanskelig oppvekst, økonomiske hinder etc. Nå synes jeg det på mange måter er den verste serien i forhold til kvinnebildet den formidler.

Gammel 04-10-08, 16:22   #48
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Okay. Jeg har nå sett fram til episode 7 sesong 3. Burke er favoritten min, så jeg ble litt overrasket over det som står i blått her hehe... I like him...

Har mye å se i kveld da, tenkte høvle over en fem-seks episoder mens gubben WOW'er.

Gammel 04-10-08, 20:49   #49
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes de to første episodene av sesong 5 var et hyggelig gjenmøte med gjengen, og ser frem til å laste ned neste episode.

Gammel 08-12-08, 13:28   #50
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Endelig hører jeg hjemme her. Har igjen episode 9 og 10 av sesong 5, da er det vel ikke noe mer før i januar?

Må innrømme at jeg er litt svak for Kevin McKidd

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 18:56   #51
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Ikke mer før januar?

Gammel 08-12-08, 20:53   #52
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Endelig hører jeg hjemme her. Har igjen episode 9 og 10 av sesong 5, da er det vel ikke noe mer før i januar?

Neste episode heter "Wish You Were Here" og sendes 8. januar. Altfor lenge til!

Denne sesongen har vært veldig bra hittil, i hvert fall mye bedre enn sesong 4. Det eneste som irriterer meg er Denny. Jeg kan ikke fordra sånne spøkelsesgreier, og blir litt dårlig av all den hotte sexen han og Izzie har.

Gammel 08-12-08, 21:43   #53
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

8. januar..

Gammel 08-12-08, 22:11   #54
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Neste episode heter "Wish You Were Here" og sendes 8. januar. Altfor lenge til!

Denne sesongen har vært veldig bra hittil, i hvert fall mye bedre enn sesong 4. Det eneste som irriterer meg er Denny. Jeg kan ikke fordra sånne spøkelsesgreier, og blir litt dårlig av all den hotte sexen han og Izzie har.

Vet du det var akkurat det jeg logget meg inn og tenkte jeg skulle skrive et par ord om. Akkurat sett siste sendte episode nå. Irriterer meg grønn over Denny og Izzy. Syntes dessuten det blir litt for dumt om Alex ALLTID skal få de sprøe damene.. litt for opplagt.

Sambo orker nesten ikke se på mer for han blir gal av spøkelse Denny, syntes det ødelegger hele serien.

Gammel 08-12-08, 22:13   #55
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg også synes det ødelegger mye. Det er nok allerede halvveis i første episoden han dukket opp i.

Gammel 08-12-08, 23:29   #56
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Har de enda ikke gitt seg med Denny-storyen? :har ikke sett siste episode enda:

Gammel 09-12-08, 12:11   #57
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Standard

Nei, men jeg håper de gjør det i januar

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.