|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: ER du redd for å reise med fly? | |||
| Jeg er livredd og reiser aldri med fly. |
|
3 | 1,89% |
| Jeg er livredd og unngår å reise med fly (færre enn 1 reise i året). |
|
15 | 9,43% |
| Jeg er redd, men reiser med fly flere ganger i året. |
|
24 | 15,09% |
| Jeg syns det er ubehagelig, men er ikke redd. |
|
38 | 23,90% |
| Jeg liker å reise med fly. |
|
79 | 49,69% |
| Jeg elsker å reise med fly og har eller skal ta flysertifikat. |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du redd for å reise med fly?
|
|
|
#3 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Sv: Er du redd for å reise med fly?Livredd! Men gjør det likevel....piner meg gjennom det |
|
|
|
|
|
#4 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg er ikke redd i det hele tatt for å fly, er mye reddere (dvs vetteskremt) for å kjøre bil. Det eneste jeg ikke liker med fly er at det er ekkelt om ørene "popper for" og så er det kjipt å være stor og måtte skvise seg ned i et trangt sete og føle at jeg er i veien for h*n i setet ved siden av
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg elsker å fly - forbinder det med spennende turer til andre land.
|
|
|
#6 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg syns det er ganske gøy å reise med fly. Da jeg var barn reiste vi alltid med tog, så oppdaget fly først i tenårene.
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg liker godt å fly, har ikke spor av flyskrekk og flyr skammelig mye.
|
|
|
#9 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg liker ikke å fly. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg elsker å fly!! Det som er verd hele flyturen er takeoff. Det andre er egentlig veldig kjedelig |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg liker absolutt ikke å fly, er ikke livredd, men synes det er veldig ubehagelig. Ganske pinlig å ha tendenser til flyskrekk når man jobber i utenrikstjenesten. Jeg må bare reise mye med fly. Tog til Tanzania hadde vel tatt litt for lang tid.. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Er du redd for å reise med fly?Fly er en enkel og grei måte å komme seg fra a til b på, og jeg er ikke redd for å fly, eller gruer meg til å reise. Det hender jeg blir smånervøs hvis det er mye turbulens, men ikke verre enn den følelsen jeg får av bil på glatte veier.
|
|
|
|
#14 |
|
Textrovert
|
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg er ikke mer redd for å fly enn for å ta andre kommunikasjonsmidler, men det hender jeg blir litt redd hvis det skjer noe uventet. Plutselig turbulens eller noe slikt. Jeg er egentlig glad i å fly, men for tiden veier jeg så mye at jeg føler at jeg må skvise meg ned i setet. Dessuten skjærer armlenene ned i lårene på meg og jeg er alltid redd for at jeg en eller annen gang skal oppleve at jeg IKKE får på meg setebeltet. Jeg har i det siste bare flydd sammen familien, men hva skjer den dagen jeg flyter utover setet til sidemannen. Grøss, det er DET som gir meg angst, ikke det å være oppe i lufta.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg er livredd, og unngår å reise med fly. Trives i bilen jeg.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Er du redd for å reise med fly?Liker IKKE å reise med fly - gjør det kun når jeg må. Er veldig redd og syns godt jeg kan klare meg uten. |
|
|
|
#17 |
|
Ferdig!
Vi hadde planer om en Thailandtur med et vennepar + barn for et par år siden. Sist redigert av Obelix : 03-10-07 kl 00:04. Årsak: tastatur som lever sitt eget liv |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg liker å reise med fly, men vil ikke si at jeg flyr mye. Det blir kanskje tre turer (t/r) i året, enten det er jobbrelatert, familiebesøk eller ren ferie.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du redd for å reise med fly?Reiser noen ganger i året og min innstilling til å fly er litt sånn som dette: "Er det disse som skal dø sammen med meg i dag" - tanker når jeg sitter på flyet og ser på de andre passasjerene. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg kan ikke fordra å fly. I unge år gjorde det meg ingen ting og fløy mye i mange år med alskens flyselskaper - inkludert flere med dårlig rykte. Men så ble det plutselig skummelt, og nå er jeg livredd fra jeg setter meg i flyet til jeg går av og tenker hver gang at dette var siste gang. Det er skummelt både å lande og ta av, men på lange flyturer med store fly kan jeg få helt hetta av å tenke på det totalt absurde ved at jeg befinner meg i et gigantisk metallrør høyt oppe i lufta med bare noen cm mellom meg og det store intet. Turbulens liker jeg heller ikke. Æsj, så ekkelt det er med fly! Også jeg som er så glad i å reise...
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 03-10-07 kl 11:15. |
|
|
|
![]() |
|
|