|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: ER du redd for å reise med fly? | |||
Jeg er livredd og reiser aldri med fly. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 1,89% |
Jeg er livredd og unngår å reise med fly (færre enn 1 reise i året). |
15 | 9,43% |
Jeg er redd, men reiser med fly flere ganger i året. |
24 | 15,09% |
Jeg syns det er ubehagelig, men er ikke redd. |
38 | 23,90% |
Jeg liker å reise med fly. |
79 | 49,69% |
Jeg elsker å reise med fly og har eller skal ta flysertifikat. |
0 | 0% |
Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg elsker å fly!! Det som er verd hele flyturen er takeoff. Det andre er egentlig veldig kjedelig |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg elsker å fly - forbinder det med spennende turer til andre land.
![]() |
#45 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg liker ikke å fly. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Liker IKKE å reise med fly - gjør det kun når jeg må. Er veldig redd og syns godt jeg kan klare meg uten. |
![]() |
![]() |
#47 |
Ferdig!
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?
Vi hadde planer om en Thailandtur med et vennepar + barn for et par år siden. Sist redigert av Obelix : 02-10-07 kl 23:04. Årsak: tastatur som lever sitt eget liv |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Jeg kan i grunn signere denne. Jeg reiste med fly senest i går og i dag og gråt faktisk av redsel. Det er grusomt! Jeg sitter med en klo om hjertet som varer helt til vi lander. I dag var NRK og filmet ombord i flyet og jeg satt bak de som ble filmet så jeg var pent nødt til å sette opp et smil. Jeg er stygt redd for at jeg ble filmet og kommer til å komme på TV i verste tidspunkt.
![]() |
![]() |
#49 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg synes ikke det er det minste skummelt eller ubehagelig (bortsett fra at det er trangt), men det er kjedelig å fly, så å si at jeg "liker" det er å overdrive. Det var likevel det alternativet som kom nærmest, så jeg krysset av der.
![]() |
#50 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg liker å reise med fly, men vil ikke si at jeg flyr mye. Det blir kanskje tre turer (t/r) i året, enten det er jobbrelatert, familiebesøk eller ren ferie.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?ELSKER det ikke liksom.. men har ikke noe problem med det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Reiser noen ganger i året og min innstilling til å fly er litt sånn som dette: "Er det disse som skal dø sammen med meg i dag" - tanker når jeg sitter på flyet og ser på de andre passasjerene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg kan ikke fordra å fly. I unge år gjorde det meg ingen ting og fløy mye i mange år med alskens flyselskaper - inkludert flere med dårlig rykte. Men så ble det plutselig skummelt, og nå er jeg livredd fra jeg setter meg i flyet til jeg går av og tenker hver gang at dette var siste gang. Det er skummelt både å lande og ta av, men på lange flyturer med store fly kan jeg få helt hetta av å tenke på det totalt absurde ved at jeg befinner meg i et gigantisk metallrør høyt oppe i lufta med bare noen cm mellom meg og det store intet. Turbulens liker jeg heller ikke. Æsj, så ekkelt det er med fly! Også jeg som er så glad i å reise...
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 03-10-07 kl 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
villende
|
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg er ikke spesielt begeistret for å lette eller å lande hvis jeg flyr uten mann og barn. Er de med så gjør det meg ingenting å fly. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Naaaaaa, jeg er ikke redd for å fly igrunn. Men jeg liker ikke takeoff. Jeg er hellig overbevist om at flyet skal ramle ned hver eneste gang det legger seg over til en av sidene. Men når det flater ut, og beltene kan tas av er alt i orden. Og resten av turen er kjeeeedelig. Jeg går heller ikke å gruer meg for dette, ikke tenker jeg noe særlig på det heller før flyet ruser motorene og akselererer. DA først begynner jeg å svette litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Utenlands
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg er ikke redd for å fly, men synes også det er kjedelig. Spesielt er det kjedelig når jeg reiser alene med snuppa for da må jeg drive å gå frem og tilbake i midtgangen for at ikke hun skal gå på veggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg liker ikke å fly. Er kjempe redd. Flyr kun når jeg "må". |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg elsket å fly til langt inn i 20-årene. Så begynte jeg å føle meg stadig mer utrygg på fly. Til slutt på 11. september 2001, og jeg fikk faktisk flyskrekk en periode. Det tok slutt da jeg på en flytur nevnte noe for en flyvertinne om at jeg følte meg utrygg, og hun kunngjorde høyt at jeg hadde flyskrekk. Etter det, har jeg gått nesten tilbake til normalen, men jeg liker ikke lenger å se ut av vinduet når flyet tar av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Teller ned
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Før i tiden gjorde det meg ingenting, bortsett fra at jeg synes det var ulidelig kjedelig. Etter at jeg fikk barn synes jeg det er ubehagelig fordi jeg er redd for å dø fra barna. Har kun flydd med sammen med minstemann og det gikk helt greit. Da hadde jeg mer enn nok å tenke på med seler og amming. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|