|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klarer du denne?7 rette. Brorparten var ren flaks. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klarer du denne?Jeg fikk 8 rette.
|
|
|
#6 |
|
er her
|
Sv: Klarer du denne?Jeg fikk 7 rette og er egentlig ganske fornøyd, forøvrig synes jeg de burde gitt 1/2 poeng der begge var mulige og man bare svarte et av de.
|
|
|
|
#8 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Klarer du denne?5 rette. Og er SUR på førstespørsmålet. For ett eller annet sted må de jo da presisere at det kun dreier seg om ulike stavemåter på ord med samme betydning.
|
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Sv: Klarer du denne?Klarte 10 rette. Og det uten å ha hørt om disse franske raison-ordene før. Hva er det for noe da? Bør man kunne fransk for å klare alle svarene? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Klarer du denne?Jeg fikk 4 rette, men det var nok mye fordi jeg antok at alt som var korrekt fransk, og så villt ut på norsk, ja, da var sikkert varianten uten aksent riktig.
|
|
|
#13 |
|
kamerat
|
Sv: Klarer du denne?Toffen visste ikke at man alltid kunne droppe aksenten (unntatt i navn), og fikk følgelig stort sett bare riktig på de spørsmålene hvor det faktisk ikke kan være aksent i det hele tatt.
|
|
|
#14 |
|
saftig
|
Sv: Klarer du denne?
Enig i alt!
|
![]() |
|