Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Se hva vi har kjøpt i dag, da

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-07, 14:54   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se hva vi har kjøpt i dag, da

Nadia er foresten utekatt da, hun er veldig glad i å være ute så jeg hadde ikke hjerte til å holde henne inne, tok sjangsen på at du ikke var i nærheten så du kunne kidnappe henne Men etter vi fikk maine coon jenta i hus så er hun ikke ute lenge om gangen. Hun ble sterilisert et par uker etter Kelly kom i hus, men allerede da Kelly kom begynte hun å være mere inne. Kelly vil ikke ut, hun sitter å ser på at døra er åpen men går ikke ut.
Tror ikke jeg har bilder fra Kelly som er tatt den siste mnd. (de er på minnekortet) og det er jo den siste mnd den har vokst veldig, men skal se hva jeg finner på den andre datan her.

Gammel 10-10-07, 15:20   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Så søte begge to!!

Gammel 10-10-07, 15:29   #3
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så skjønn!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 18:35   #4
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Å, så utrolig søt den er! Heldiggriser! Jeg får aldri en slik en, jegn Eller da må jeg ihvertfall velge mellom alergisk mann og pusekatt.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 23:07   #5
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Å, så utrolig søt den er! Heldiggriser! Jeg får aldri en slik en, jegn Eller da må jeg ihvertfall velge mellom alergisk mann og pusekatt.

Har hatt noe besøk av en som er allergisk mot katter. og på Nadia (bengalen) så reagerte han ikke i det hele tatt. på grunn av dens ville herkomst så har den mindre allergener enn andre katter. Men ei i familien reagerer litt på bengalkatter også, men ikke så mye som på andre katter. bare hun ikke klapper dem så går det greit.

Gammel 10-10-07, 18:53   #6
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Nydelige puser.

PS: Dersom noen har lyst på en pus har jeg bakhagen "full".

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.