Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør deg SUR idag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-07, 22:19   #41
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Hva gjør deg SUR idag?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Herrejesus, det er mye penger.

Ja, det er så mye at jeg får helt vondt i magen bare av å tenke på det

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 22:27   #42
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Oi, her var det litt av vært å være sur for.

Jeg er bare blid akkurat nå jeg, fordi jeg gledet sjefen stort på fredag og i dag.
Jobbmessig altså.
Han har nok sovet godt i helgen og sover sikkert godt noen uker til.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 22:36   #43
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjente at jeg var litt sur på sjefen tidligere i dag.
Jeg ante en tilslørt kritikk rettet mot handlingsplanen min for 2008. At jeg kunne gjort mer ut av den, eller noe sånt. Det kan jeg for så vidt gjøre, men vil jeg? Nei! Jeg har gjennomgått handlingsplanen med teamet, og vi har sammen kommet fram til det jeg har tatt med. Kort og konsist, ja. Jeg kunne laget langt mer staffasje rundt det, og dermed gitt inntrykk av at jeg hadde lagt sjela mi i det, men har hatt et kjør uten like de siste ukene. Vi har hatt innspurten i budsjettprosessen parallelt med at jeg har fått teamet mitt fordoblet. Sykdom, forsinkelser, nye folk, nye prosesser, tolvtimersdager og tilgjengelig på telefon døgnet rundt har vært arbeidshverdagen min de siste ukene. Jeg trenger ikke positive tilbakemeldinger fra han, jeg vet jo at jeg har gjort en god jobb uansett. Han kan dog spare seg enkelte ting, tenker jeg. Den verste surheten har gitt seg, men det var deilig å skrive det ned likevel.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.