Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan var du som barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-07, 14:41   #41
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var du som barn?

Jeg lærte også å lese som treåring, og har vel strengt tatt gjort det siden.

Lekte masse ute med søsken og et par gode venner, og har alltid holdt på med hester på en eller annen måte. Hatet å GÅ på ski, men ble en skiboms av rang da nedoverbakkene og offpistens mirakler åpenbarte seg.

Alltid fått høre at jeg er frekk , alltid vært skoleflink, til tider litt vel, siden jeg ikke akkurat lærte å anstrenge meg for å få gode resultater.

Som tenåring gikk jeg gjennom et helsikes opprør, mistet all tiltro til menneskeheten og ble et helt annet menneske. Nå begynner troen å opparbeide seg igjen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 14:42   #42
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var du som barn?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jammen er vi mange! Det ante meg, ja. De som var viltre friluftselskere som barn, har vel annet å bestille som voksne enn å tjatre på nettfora, tenker jeg.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ja, de koser seg nok med friske løpeturer og kalde avrivninger i stedet.

Joda, noen av de unge friluftselskerene er på nett nå. Jeg hang øverst i treet og jeg løp som en virvelvind. Jeg likte å leke med jenter, men de var så trege. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor de ikke bare kunne løpe litt fortere og klatre litt høyere.

Når jeg ikke hang i treet satt jeg med nesa i ei bok. Jeg elsket bøker og historier. Derimot synes jeg ikke det var så spennende å konversere voksne.

På skolen var jeg skravlete og litt frekk, men jeg fikk med meg det meste.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.