|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Har en søster som er 7 år eldre enn meg. Hadde ikke akkurat mye kontakt under min oppvekst. Hun var vel stort sett barnevakten min og ei som hatet å hente meg i barnehagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Halvbroren min var snaut 6 år eldre enn meg (han døde for 2 år sidene), og vi hadde lite kontakt de siste årene av mange ulike årsaker - ikke aldersrelatert. Vi hadde vel et rimelig godt forhold fra jeg var en 3-4 år til han nådde tenårsalderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Intet annet en kjempe bra! Eg er eldst,har 2 søstre. Ei er 2,5 år yngre enn meg,yngste er 9 år yngre enn meg. |
![]() |
![]() |
#44 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Har to søsken, en bror som er 6 år eldre og en søster som er 2 år yngre. Kommer veldig godt overens med storebror, men har et svært tett og nært forhold til min søster. Vi ringes flere ganger i uken og planlegger fremtiden sånn at vi kan bo i samme by etterhvert.
![]() |
#46 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Søsteren min er 2,8 år yngre enn meg, og vi kommer helt greit overens. Har hatt våre krangler, men jeg vet at hun er der. Vi bor ca 20 min kjøring fra hverandre og ser hverandre sånn ca en gang i mnd, så det er jo ikke så veldig ofte.
![]() |
#47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Har ei søster, 3,5 år yngre enn meg. Vi har eit veldig godt forhold og er gode veninner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har tre yngre søstre; et tvillingpar på 26, og ei søster på 32. Jeg har best/mest kontakt med tvillingparet, men også veldig god kontakt med hun på 32. Hun bor i en annen by, så kontakten blir naturlig mindre enn med de to som bor i samme by. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Vel, i vår søskenflokk har de som er nærmest i alder aller best kontakt, så hypotesen stemmer ikke på oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Mine søsken er 9,11 og 13 år eldre enn meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Har en søster som er 17 år yngre enn meg. Men vi har god kontakt, selv om jeg blir en slags reservemor (ifølge henne). Med så stor aldersforskjell så vokste vi egentlig opp som enebarn begge to |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg og mine søsken har et veldig godt forhold heldigvis.Har alltid hatt det,helt siden vi var barn.Jeg er eldst og har en yngre bror og en yngre søster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har en søster som er 5 år yngre enn meg. Vi snakkes nesten daglig, og treffes noen ganger i måneden. Vi er venninner og søstre - det føles trygt og godt å ha en venninne som man kan dele hele familiehistorien med også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Vi er 4 søsken, ei som er 4 år eldre enn meg, ei som er 1 år eldre enn meg og broren min som er 2 år yngre. Har kjempegodt forhold til alle, men det er hun eldste jeg har mest kontakt med. De andre har jeg sikkert normal kontakt med, vi treffes et par ganger i mnd, og snakker på telefonen iallefall et par ganger i uka. Med størstesøster snakker jeg hver dag, gjerne flere ganger til dagen.
![]() |
#57 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har to søstre. Tvillinger og 8 år eldre enn meg. Vi har et veldig bra forhold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Jeg har to brødre, 2 og 6 år yngre enn meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er deres søskenforhold?Har ei lillesøster. 8 år mellom oss.
![]() |
#60 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: hvordan er deres søskenforholdHar en bror som er 4,5 år eldre enn meg og vi er kjempe nære. vi er vokst opp sammen med kun mamma og derfor har vi blitt veldig nære nå..
![]() |
|
|