Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Din eller dine favoritt-grøssere (evt. thrillere)?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-07, 23:26   #41
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din eller dine favoritt-grøssere (evt. thrillere)?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

The Shining som romantisk komedie?

Å herregud, den var ubetalelig!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 08:38   #42
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så ikke på kanal 5 igår da? Etter "det spøker". Om det ikke var kjempe skummet så skvatt jeg flere ganger.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 08:40   #43
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Saw serien
Hostel part 1 og 2
The Shining
The Excorsist - The Complete Version (For mest effekt)
The Omen
Final Destination trilogy
+
+
+
+
+

Gammel 26-10-07, 09:53   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Har dere forresten sett denne "alternative" traileren? The Shining som romantisk komedie?

Haha ja den så jeg for et års tid siden, fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Kanskje noe litt annet, men Cronenbergs Dead Ringers, med Jeremy Irons som eneggede tvillinger er verdt å se.

Ben "operating on mutant women" Murphy

Takk for tipset, den har jeg ikke sett!

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Så ikke på kanal 5 igår da? Etter "det spøker". Om det ikke var kjempe skummet så skvatt jeg flere ganger.

Har ikke kanal 5.

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Saw serien
Hostel part 1 og 2
The Shining
The Excorsist - The Complete Version (For mest effekt)
The Omen
Final Destination trilogy
+
+
+
+
+

Har sett alle, men tusen takk allikevel.
Hostel 1 likte jeg, men 2'ern er det verste mølet jeg har sett. Møkkafilm. Final Destination 1 er bra, men de to andre er piss. Saw-filmene elsker jeg, og om nøyaktig EN UKE kommer nr. 4 på kino her, så da sitter Iset i salen med ei stor bøtte popcorn. Eller, en liten, siden jeg ikke klarer å spise den store opp.

Gammel 26-10-07, 10:42   #45
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Tja, har sett både skumle og veldig ekle filmer.

Ekkelt:
"Hostel" nr.1
"Death proof"
"Sin City"

Skummelt
"What Lies Beneath"
"Ondskapens hotel"
"Seven"

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 10:54   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

What lies beneath er knallbra ja, skikkelig creepy! SÅNNE filmer elsker jeg, det er akkurat i min sjanger! The Others også, det er en av mine absolutte favoritter.

Gammel 26-10-07, 11:39   #47
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rosemary's baby
Ondskapens hotell
The blair witch project
Blue velvet

Jeg blir så livredd at jeg har bestemt meg for å slutte å se slike filmer nå.
Mannen min snakker for øvrig varmt om blant annet Lost highway.
Alfred Hitchocks filmer tør jeg forresten se.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 11:41   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg misunner dere som blir livredde. Det er jo DET som er hele poenget med grøssere. Jeg blir jo aldri redd lenger og da er det jo faen ikke vits å se grøssere.

Gammel 28-10-07, 00:22   #49
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg misunner dere som blir livredde. Det er jo DET som er hele poenget med grøssere. Jeg blir jo aldri redd lenger og da er det jo faen ikke vits å se grøssere.

Når man blir så livredd at man knapt tør å gå på toalettet om natten, for ikke å snakke om at det er uutholdelig å være alene hjemme om kvelden, da er det like greit å holde seg unna.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 12:37   #50
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Min mann hadde forresten et velfungerende triks da vi var nyforelskede og ikke hadde flyttet sammen ennå:
Om han satte på en skrekkfilm når jeg var hos ham ble jeg stort sett så redd at jeg ikke turde å gå hjem igjen etterpå, og følgelig måtte overnatte der.

Gammel 29-10-07, 14:13   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg er kanskje litt psyk på sinnet, men jeg VIL være livredd etter en skrekkfilm. Har faktisk blitt det før. Etter The ring, da jeg så den på kino for første gang (for konseptet ble kjedelig og oppbrukt) fikk jeg nesten ikke sove på to netter, var så redd da jeg skulle ned på do om natten at jeg nesten heller frivillig tisset i buksa osv. Jeg ELSKET det.

Nå blir jeg ALDRI redd lenger.

Gammel 29-10-07, 15:27   #52
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg er kanskje litt psyk på sinnet, men jeg VIL være livredd etter en skrekkfilm.

Da er jeg like psyk som deg, for det vil jeg også.
Det er jo det som er poenget med skrekkfilmer!

Gammel 29-10-07, 16:40   #53
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja det ER jo det? Mange sier de ikke liker grøssere fordi de blir så redde, men det er jo det som er hele poenget med grøssere, jo. Hvis man ikke blir redd blir jo en grøsser omtrent som en vanlig dramafilm. Jeg kjeder meg under grøssere nå, blir jo ikke LITT skremt engang, og det irriterer meg!! Heldigvis kommer jeg over småcreepy filmer fra tid til annen. The Others var fantastisk skremmende, samme med The grudge da den kom (nå er den jo bare teit). En av de mest skremmende filmene jeg noensinne har sett er SHUTTER, en asiatisk grøsser som neste år kommer som amerikansk remake. Tale of two sisters også, det er også en asiatisk grøsser som blir amerikansk remake neste år. Samme med The eye!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.