|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foretrekker dere varm eller kald lunsj?Det kommer helt ann på hva som blir servert. Vi har ferskt brød, deilig pålegg, salatbar og en varmrett i kantinen hver dag. Jeg ender som oftest opp med salat, men om det er noe ekstra spennende, så tar jeg av og til varm lunsj. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Einsam
|
Sv: Foretrekker dere varm eller kald lunsj?Jeg er litt svensk på det området, og spiser helst varm lunsj, det metter ofte mer. Da holder jeg bedre ut arbeidsdagen. Og spiser ikke så mye til middag, det er ikke på kvelden jeg trenger så mye energi heller. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foretrekker dere varm eller kald lunsj?Mannen har også mye middagsrester med seg. Jeg foretrekker også varm lunsj, syns brødskiver er kjedelig....
|
|
|
#4 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Foretrekker dere varm eller kald lunsj?Det er i sånne diskusjoner jeg kommer på hvor mye jeg savner lunsjen fra mine år i Burger King. :cry:
|
|
|
#5 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Foretrekker dere varm eller kald lunsj?På jobben har vi alltid varm mat, men kan velge brødskiver også.
|
|
|
#7 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foretrekker dere varm eller kald lunsj?Jeg er veldig glad i brødmat jeg så jeg spiser gjerne det, men foretrekker salat om jeg kan velge. Varmmat til lunsj bryr jeg meg lite om.
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foretrekker dere varm eller kald lunsj?Leste overskriften som "foretrekker du varm eller kald DUSJ", og måtte jo inn for å se hvor mange som foretrekker en laaang kald dusj. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foretrekker dere varm eller kald lunsj?Helt klart varm! Men det blir som oftest brødskiver.
|
|
|
#11 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foretrekker dere varm eller kald lunsj?Jeg bare elsker godt brød! Men vil helt klart ha salat og andre varmretter til lunsj, bare jeg kan ha mitt gode brød til.
|
|
|
#12 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foretrekker dere varm eller kald lunsj?Ah, jeg leser alltid; "foretrekker dere varm eller kald dusj?".
|
![]() |
|
|