|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva gjør du når du får en rød prikk? | |||
| Jeg leser, tar kommentaren til etterretning og vender det andre kinnet til |
|
9 | 6,92% |
| Jeg tar til meg innholdet og tenker ikke mer over det |
|
29 | 22,31% |
| Jeg blir litt snurt, og kjenner at jeg bør holde meg unna rødprikkeren en stund |
|
31 | 23,85% |
| Jeg blir skikkelig sint, leter opp et innlegg av vedkommende og fyrer av en rød i retur |
|
3 | 2,31% |
| Jeg sender en syrlig grønn en tilbake |
|
4 | 3,08% |
| Jeg blir sønderknust og holder meg borte fra nett i ukesvis, evt. vurderer å ende det hele |
|
2 | 1,54% |
| Jeg er alltid så god og snill at jeg ikke pådrar meg sånne vederstyggeligheter |
|
52 | 40,00% |
| Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?Jeg savner "noen ganger bryr jeg meg, men som oftest gir jeg fullstendig blanke."
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?
Enkelte røde prikker er jo nermest et kompliment. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?Noen ganger ler jeg, andre ganger råller jeg, og noen ganger tenker jeg "ok da". |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?Jeg tror jeg hadde skammet meg om jeg aldri hadde fått én eneste rød prikk. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Det er så mange som regner Safran i en helt annen liga enn andre rødprikkere at jeg begynner å lure på om hun burde få sin helt egne[*] prikkefunksjon. Gule prikker, kanskje?
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Jupp! (Hver eneste tråd er en spikketråd, trala-lalala-lalala!)
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
I alle fall nå når vi har fått tilbake de ordentlige titlene våre.
|
|
|
#13 |
|
har tatt seg sammen
|
Skammer meg over at mitt eneste tyttebær skyldes en feiltrykk. Eller kanskje jeg bare nekter å ta inn kritikk?
|
|
|
#15 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?Måtte svare at jeg ikke pådrar meg slike vederstyggeligheter, selv om jeg i PMS-rus noen ganger iherdig forsøker. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?Siden jeg ikke kan svare på det spørsmålet konkluderer jeg med at jeg må være fryktelig kjedelig!
|
|
|
#17 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?Hva jeg gjør? Jeg leser kommentaren og sjekker hvilke av innleggene mine det gjelder. Så surfer jeg videre, tidvis både ler og sukker jeg oppgitt, av og til hevnprikker jeg, av og til tenker jeg at den kom som fortjent. Jeg bruker med andre ord rød- og grønnprikker om en annen, tar det ikke så seriøst. |
|
|
|
![]() |
|
|