|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får fedrene servert til middagVi hadde indrefilet med potet, rotgrønsaker, sopp og løk i dag. Gulrotkake til dessert. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva får fedrene servert til middagMannen min ville lage selv mens jeg passet unger. Det ble svinefilet med grønnsaker, potet, salat og saus. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
kamerat
|
Sv: Hva får fedrene servert til middagIngen servering her heller, nei. Fajitasene måtte han lage selv. (Tatt i betraktning at de potensielle oppvarterne er hhv. fire og et halvt og to og et halvt, virket han ikke spesielt overrasket.)
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva får fedrene servert til middagHan lagde pannekaker til oss. Jeg har jobbet hele dagen og ble ikke ferdig før nuh. Men han (vi) fikk frokost på senga da. Snuppa på fem år hadde helt på egenhånd smurt oss hver vår brødskive med salami og majonens, fylt appelsinjuice i kopper og serverte oss på senga. |
|
|
|
![]() |
|
|