Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-07, 10:23   #41
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Jaha, så du velger å kalle den for grilldress?

Løper og retter...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 10:24   #42
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har forresten noen sett slike velourdresser til menn? Hadde vært skikkelig festlig å evt kjøpe en slik til min mann - han er nemlig ikke overbegeistret... :barnslig:

Gammel 16-11-07, 10:43   #43
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, man griller da ikke i velourdress? Og ikke er velourdressene overrepresentert på campingplasser (har ikke forskning å bygge den på altså), ikke finnes de for menn (håper jeg ( ), og ikke er de i bruk av ektepar på 50+ som går kveldstur med like klær. Grilldress er og blir grilldress. Kosedress er noe helt annet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 11:21   #44
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Jeg har gått til anskaffelse av en sånn deilig , lekker, dyp lilla to-delt dress i velour,- jakke med glidelås, og bukser med snøring i livet.

Mannen min mobber meg, og sier at det er en grilldress, mens jeg kaller det kosedress......grilldress mener jeg er mer i nylon-stoff, og mer mønster og sånn....denne er da myyye mer elegant enn som så....

Jeg går absolutt ikke i noe om assossieres med grilldress, altså, og mener at mannen min er helt på jordet på dette punktet.

Hva mener dere??

Jeg er helt enig med dine definisjoner. Kosedress i velour er ikke grilldress nei. Grilldress er jo joggedresser i syntetiske materialer brukt av folk som aldri har jogga en meter.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 11:23   #45
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Jeg tror grilldresser er dresser som ble mobbet og frosset ut av ordentlige treningsdresser. Så forente de seg og dannet en egen fraksjon.

Men slike velourdresser er nå på vei inn i den foreningen, føler jeg.

Gammel 16-11-07, 11:24   #46
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kosedress! Altfor fin til å kalles grilldress.

Jeg har en sånn velour-dress som jeg bruker inne, og har selvfølgelig både jakken og buksa på samtidig. Buksa har jeg ikke på meg når jeg går på butikken, for den må jo ikke bli skitten, når jeg skal krølle meg i sofaen etterpå.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 11:48   #47
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Har forresten noen sett slike velourdresser til menn? Hadde vært skikkelig festlig å evt kjøpe en slik til min mann - han er nemlig ikke overbegeistret... :barnslig:

Min kjære fader hadde en på 80 tallet. I brun. Jakken var litt røykejakkestil. Grøss som vi ertet ham for den. Har ikke sett noe lignende før eller etter. Han brukte den foran TVen etter en dusj osv (

Han var jo da i 60 åra)

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 11:56   #48
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Altså, man griller da ikke i velourdress? Og ikke er velourdressene overrepresentert på campingplasser (har ikke forskning å bygge den på altså), ikke finnes de for menn (håper jeg ( ), og ikke er de i bruk av ektepar på 50+ som går kveldstur med like klær. Grilldress er og blir grilldress. Kosedress er noe helt annet.

Jeg er enig med Kasia!

Grilldressen skal forøvrig brukes sammen med "slipperser" (plastsandaler), eller "grillsko" (mokasiner til ham og pumps til henne).

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 18:59   #49
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kunne ikke tenkt meg å gå i hverken grilldress eller velourdress, men du får velourdressen til å høres nesten lekker ut Go\jenta. Og selvfølgelig er det du som har rett. Grilldress er den glinsende nylonsaken som noen ektepar har like av så vi skal se at de hører sammen. Den er også et plagg som ofte går igjen på campingplasser.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 19:00   #50
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nei, du har rett. Grilldressen er i nylon, og kjennetegnes i stor grad av gyselig sammensatte "early 90`s" -farger.

Jepp.

Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 19:03   #51
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Du har rett, og mannen din feil. Grilldress er i nylonstoff.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 20:31   #52
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Du har så klart rett her.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 20:32   #53
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har samme problemet med min kosedress

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 20:33   #54
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror sånne dresser kan være den nye grilldressen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:17   #55
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grilldress, kosedress? Samme ulla, spør du meg.

Gammel 16-11-07, 21:21   #56
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Du har selvfølgelig rett.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:34   #57
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Helt enig med Kasia.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:43   #58
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Grilldress, kosedress? Samme ulla, spør du meg.

Enig

Gammel 16-11-07, 22:27   #59
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Dette er ein grilldress:

Eventuelt disse

Gammel 16-11-07, 22:31   #60
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen din driter seg ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.