|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor gammel var du da ditt yngste barn ble født? | |||
Under 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 1,43% |
Mellom 20-23 år |
36 | 12,90% |
Mellom 24-26 år |
41 | 14,70% |
Mellom 27-28 år |
32 | 11,47% |
Mellom 29-30 år |
40 | 14,34% |
Mellom 31-33 år |
60 | 21,51% |
Mellom 34-35 år |
33 | 11,83% |
Mellom 36-37 år |
19 | 6,81% |
Mellom 38-40 år |
12 | 4,30% |
Over 40 år |
2 | 0,72% |
Deltakere: 279. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 30 år.
![]() |
#42 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 34, og skal ikke ha flere. Jeg hadde nok ikke hatt noen betenkeligheter med å få barn frem til 37-38, men jeg er egentlig glad for at det løste seg tidligere.
![]() |
#43 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Ble 27 to mnd. tidligere.
![]() |
#45 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Var var 29, eller var det 28? da minste ble født. Nå er jeg 34 og man skal ikke se bort i fra at det kommer et barn til. Så lenge man er fertil er alle barn velkomne, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
villende
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg ble 29 da Snupp ble født. Han er foreløpig enebarn, men planen er at han skal få minst ett søsken. I min omgangskrets er jeg en relativt "ung" mor. De aller fleste begynner ikke barneproduksjonen før etter fylte 30, men det gjelder selvfølgelig ikke for alle. Jeg har ingen betenkeligheter med å få barn i 30-årene, og har aldri sett det som noe mål å være ferdig med barneproduksjon før fylte 30. I min familie har det ikke vært vanlig å få først barn før i slutten av 20-årene, siste har gjerne kommet i slutten av 30-årene eller begynnelsen av 40-årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 22 da lillebror ble født. Har også alltid sagt at jeg ikke skal ha flere barn etter 30, og det er pga. aldersforskjell og at jeg da ødelegger alle fordeler med å være ung mor, samtidig som at jeg ikke får noen av fordelene med å være eldre mor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Var 23 med mitt eldste barn og hadde nettopp fyllt 38 da minsten ble født
![]() |
#50 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg fikk henne i juli, og fylte 36 i november samme året.
![]() |
![]() |
#51 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 37 når TurboTrollet kom til verden. Min mor var 42 når hun fikk sin yngste. Jeg tror det etter hvert har blitt ganske vanlig å få barn i godt voksen alder. |
![]() |
![]() |
#53 |
Teller ned
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg stemte også feil. Jeg hadde akkurat fylt 33 da eldste ble født og fylte 35 mnd etter at yngste ble født. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var nesten 26 år da jeg fikk mitt (til nå) siste barn. Til tider ønsker jeg meg flere så vi får se om det kan bli noe babylaging til neste år... ellers så tror jeg kanskje at det blir "for seint". Vet ikke helt..
![]() |
#56 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 25 da eldste ble født, 33 da minsten ble født. Begge er p-pille barn, så ingen er planlagt. Men på minsten hadde vi hvertfall snakket om å få flere barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 24 da jeg fødte min yngste datter.
![]() |
#59 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg fylte 30 uka jeg fikk prinsen, med lillebror er jeg 32 år og 9 mnd når han kommer. Skal vi ha flere barn, blir det nok ca like lang tid mellom 2 og 3 også, ergo: jeg er snart 35 når sistemann kommer.
![]() |
#60 |
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg fikk mitt første når jeg var 28. Jeg er 33 nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|