|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor gammel var du da ditt yngste barn ble født? | |||
| Under 20 |
|
4 | 1,43% |
| Mellom 20-23 år |
|
36 | 12,90% |
| Mellom 24-26 år |
|
41 | 14,70% |
| Mellom 27-28 år |
|
32 | 11,47% |
| Mellom 29-30 år |
|
40 | 14,34% |
| Mellom 31-33 år |
|
60 | 21,51% |
| Mellom 34-35 år |
|
33 | 11,83% |
| Mellom 36-37 år |
|
19 | 6,81% |
| Mellom 38-40 år |
|
12 | 4,30% |
| Over 40 år |
|
2 | 0,72% |
| Deltakere: 279. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 22 da lillebror ble født. Har også alltid sagt at jeg ikke skal ha flere barn etter 30, og det er pga. aldersforskjell og at jeg da ødelegger alle fordeler med å være ung mor, samtidig som at jeg ikke får noen av fordelene med å være eldre mor. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Var 23 med mitt eldste barn og hadde nettopp fyllt 38 da minsten ble født
|
|
|
#4 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var nesten 26 år da jeg fikk mitt (til nå) siste barn. Til tider ønsker jeg meg flere så vi får se om det kan bli noe babylaging til neste år... ellers så tror jeg kanskje at det blir "for seint". Vet ikke helt..
|
|
|
#5 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?33. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 25 da eldste ble født, 33 da minsten ble født. Begge er p-pille barn, så ingen er planlagt. Men på minsten hadde vi hvertfall snakket om å få flere barn. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 24 da jeg fødte min yngste datter.
|
|
|
|
#8 |
|
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg fikk mitt første når jeg var 28. Jeg er 33 nå. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Evig optimist
![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 35 når minstemann ble født.
|
|
|
#10 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 38 da jeg fikk den yngste. Skulle egentlig vært yngre, men barn kommer ikke alltid når man bestiller dem, spesielt ikke når man er blitt litt eldre.
|
|
|
#12 |
|
heimføing
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?"Er glad jeg rakk å få sistemann før jeg fylte 30" |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg rakk å være 34 år i en times tid før jeg fikk yngste. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Fikk yngstemann 5 dager før jeg ble 37. Eldstemann da jeg var 34. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Snakk om å lese før man stemmer, jeg stemte feil. Stemte 20-23 år, men det er når eldste ble født. Var 28 da yngste ble født.
|
|
|
#17 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 31 da vi fikk vår første/eneste, og det er vel ganske på gjennomsnittet for førstegangsfødende i Oslo. Hvis alt går etter planen vår vi vår neste i juni 08 og da er jeg nesten 35 år. Om det blir enda en til, så tror jeg det blir ganske kjapt etter denne.
|
|
|
#18 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 30 1/2 år da yngstemor kom til verden. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 22 da min første ble født, og vil være 27 når minsten blir født.
|
|
|
|
#20 |
|
er her
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Stemte 31-33 siden jeg er i den alderen når huleboeren kommer ut. Føler meg ikke ferdig med det, så blir nok enda eldre før jeg er ferdig.
|
|
![]() |
|
|