Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor gammel var du da ditt yngste barn ble født?
Under 20 4 1,43%
Mellom 20-23 år 36 12,90%
Mellom 24-26 år 41 14,70%
Mellom 27-28 år 32 11,47%
Mellom 29-30 år 40 14,34%
Mellom 31-33 år 60 21,51%
Mellom 34-35 år 33 11,83%
Mellom 36-37 år 19 6,81%
Mellom 38-40 år 12 4,30%
Over 40 år 2 0,72%
Deltakere: 279. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-07, 08:09   #41
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?

Jeg var 30 år.

Gammel 19-11-07, 08:16   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var 34, og skal ikke ha flere. Jeg hadde nok ikke hatt noen betenkeligheter med å få barn frem til 37-38, men jeg er egentlig glad for at det løste seg tidligere.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 08:17   #43
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Ble 27 to mnd. tidligere.
Jeg har alltid sagt at så lenge jeg kan velge vil jeg ikke ha barn etter 30.

(Nummer en kom da jeg akkurat hadde fyllt 20, nummer to mens jeg var 21.)

Gammel 19-11-07, 08:17   #44
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var 36 da yngstemann ble født.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 08:26   #45
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Var var 29, eller var det 28? da minste ble født. Nå er jeg 34 og man skal ikke se bort i fra at det kommer et barn til. Så lenge man er fertil er alle barn velkomne, synes jeg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 08:34   #46
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg rakk akkurat å bli 27 år før tredjemann kom.

Gammel 19-11-07, 08:38   #47
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble 29 da Snupp ble født. Han er foreløpig enebarn, men planen er at han skal få minst ett søsken. I min omgangskrets er jeg en relativt "ung" mor. De aller fleste begynner ikke barneproduksjonen før etter fylte 30, men det gjelder selvfølgelig ikke for alle. Jeg har ingen betenkeligheter med å få barn i 30-årene, og har aldri sett det som noe mål å være ferdig med barneproduksjon før fylte 30. I min familie har det ikke vært vanlig å få først barn før i slutten av 20-årene, siste har gjerne kommet i slutten av 30-årene eller begynnelsen av 40-årene.

Mannen min har for øvrig sagt at han ikke vil ha barn etter fylte 40.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 08:39   #48
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var 22 da lillebror ble født. Har også alltid sagt at jeg ikke skal ha flere barn etter 30, og det er pga. aldersforskjell og at jeg da ødelegger alle fordeler med å være ung mor, samtidig som at jeg ikke får noen av fordelene med å være eldre mor.

Selv synes jeg ikke det er rart at noen vil ha barn når man nærmer seg 40, men det er virkelig helt uaktuelt for meg. Sier jeg nå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 08:39   #49
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Var 23 med mitt eldste barn og hadde nettopp fyllt 38 da minsten ble født

Siden jeg hadde fyllt 38 da han ble født, fikk jeg tilbud om fostervannsprøve som jeg takket ja til.

Gammel 19-11-07, 08:41   #50
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk henne i juli, og fylte 36 i november samme året.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 08:42   #51
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg var 37 når TurboTrollet kom til verden. Min mor var 42 når hun fikk sin yngste. Jeg tror det etter hvert har blitt ganske vanlig å få barn i godt voksen alder.

Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 08:45   #52
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Fylte 26 i midten av juni, tolv dager etter lille gubben ble født.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 08:47   #53
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte også feil. Jeg hadde akkurat fylt 33 da eldste ble født og fylte 35 mnd etter at yngste ble født.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 08:47   #54
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesten 32 ... Hun er forøvrig en skikkelig attpåklatt. Jeg var tobarnsmor som 24åring.

Gammel 19-11-07, 09:10   #55
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var nesten 26 år da jeg fikk mitt (til nå) siste barn. Til tider ønsker jeg meg flere så vi får se om det kan bli noe babylaging til neste år... ellers så tror jeg kanskje at det blir "for seint". Vet ikke helt..

Gammel 19-11-07, 09:13   #56
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

33.

Jeg var 24 når jeg fikk nr 1, 28 når jeg fikk nr 2 og 33 når jeg fikk 3. og siste. Jeg er glad nå for at jeg ikke skal ha flere barn, kjenner at jeg er blitt eldre, og sliter mer med nattevåk og slikt.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 09:22   #57
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var 25 da eldste ble født, 33 da minsten ble født. Begge er p-pille barn, så ingen er planlagt. Men på minsten hadde vi hvertfall snakket om å få flere barn.

Jeg var den 3. i min omgangskrets som fikk barn, mange har ventet mye lengre.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 09:24   #58
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var 24 da jeg fødte min yngste datter.
21 da min eldste ble født. Guri land! Om 2 mnd er det 20 år siden.

Gammel 19-11-07, 09:28   #59
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fylte 30 uka jeg fikk prinsen, med lillebror er jeg 32 år og 9 mnd når han kommer. Skal vi ha flere barn, blir det nok ca like lang tid mellom 2 og 3 også, ergo: jeg er snart 35 når sistemann kommer.

Mora mi var 31 da hun fikk meg (21 da hun fikk eldstemann) jeg følte selv jeg hadde verdens eldste mor. - Da jeg fikk prinsen var jeg helt gjennomsnittlig på førstegangsfødende.

Gammel 19-11-07, 09:44   #60
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Jeg fikk mitt første når jeg var 28. Jeg er 33 nå.

Jeg har veldig lyst på ett til, og skulle jeg møte mannen i mitt liv om et par år, ser jeg ikke mørkt på å bli gravid som 38 åring heller.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.