|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Nei, synes det holder i massevis med gaver fra nærmeste familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
flisespikker
|
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Hvis vi hadde hatt masse barn i den nærmeste familie, kan det nok tenkes vi ville kuttet ned på gaver til venners barn. Som det er, har jeg én nevø og én niese, og mannen min har ingen - og ingen i noen av familiene våre bor i nærheten av oss - dermed blir det også til at venner og deres barn er viktigere for oss enn de kanskje ville vært om vi hadde hatt en stor familie rundt oss.
![]() |
#44 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Nei det har vi kuttet ut.
![]() |
#45 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Utenom nevøer og niese så gir vi til fadderbarn og til barnet til mine nærmeste venninne.
![]() |
#46 |
Passiv
|
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Nei, bortsett fra dei 3 eg er fadder på. |
![]() |
![]() |
#47 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Vi gjorde det før, men nå er det blitt så vanvittig mange at vi har måttet si at vi vil slutte med det. Gjorde det i fjor, altså sluttet med det... Synes det er bedre å gi bursdagsgaver til de barna da.
![]() |
#48 |
Passiv
|
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?
Vi har også en liten familie, men sannelig blir det mer enn nok gaver likevel. Jeg synes også det er trist når ungene blir "mette" av gaver - og så lenge de blir små er det jo ikke så mange gaver som skal til heller... |
![]() |
![]() |
#50 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Nei det gjør vi ikke.
![]() |
#51 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Mine to bestevenninner får gaver, og barna deres (bare tre til sammen, og flere blir det ikke, så det er overkommelig). Er bevisst på å gi "skikkelige ting" og føler ikke at vi bidrar til noen bunke med plæstikk fæntæstikk: Barna har stort sett fått bøker og venninnene mine har ofte fått bruksting: Gode oljer, eddik og honning, for eksempel. Jeg og venninnene mine har ofte fått til en pakkeåpningsseanse en gang før jul, selv om vi bor på forskjellige steder i landet. Det er en førjulstradisjon.
![]() |
#52 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Har prøvd å unngå det, men fikk høre av en venninne her for et par uker siden at hun hadde kost seg og shoppet julegaver til våre barn, xx's barn, yy's barn osv, så da var det liksom ikke til å komme unna i år da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Jo vi gir til Storebror sin bestekompis og tvillingsøsteren. De har vi kjent siden barna var 1 år, har gått i samme barnehage, de er mye sammen på fritiden og går nå på samme klassetrinn men ikke i samme klasse. Jeg og mamman er mye sammen så jeg synes det er helt naturlig.
![]() |
#56 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir dere julegaver til venners barn?Nei, det blir alt for mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|