|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: Tv på barneromIngen av våre har TV på rommet, selv om det står på ønskelisten til jul. Den har de skrevet for lenge siden.
|
|
|
#2 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tv på barneromMine 11åringer har TV på rommet, men antennen til kanalene har vi kontroll over fra stua. Så når kvelden kommer, drar vi den ut. Greit for da vet vi at de ikke smug-titter på ting som ikke passer for en 11åring å se.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bree
![]() ![]() |
Sv: Tv på barneromJeg er ikke i mot det, men jeg mener at vår 4 åring ikke har behov for tv på rommet sitt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Tv på barneromHar ikke lest hele diskusjonen, for plutselig har jeg ikke tid
|
|
|
#7 |
|
...
Sv: Tv på barneromIngen soverom skal ha tv her i huset. Vi har nå tre stuer/lekerom med tv i. Det får være nok. Foreløpig er hun så liten at tv-titting foregår sammen med en voksen. Men når hun blir større og ser barnetv sammen med venner så har hun mulighet til det i lekerommet.
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Tv på barneromLillegutt har ikke eget rom, men når/hvis han får det, kan det godt hende vi finner på å skaffe en liten TV han kan ha der. Muligens uten å faktisk koble den til TV-kabelen - jeg ser helt klart poenget med å ha mulighet til å følge med på hva de ser på, så lenge de er små - men et apparat som han kunne se film eller spille spill på. (Og nei, han ville ikke fått lov til å bestemme at han skulle se film eller spille spill hele dagen.)
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Tv på barnerom
Jepp!
|
|
|
|
#10 |
|
Sær og kresen
Åffer det a?
|
|
|
#12 |
|
Sær og kresen
Gratulerer, hadde ikke fått med meg det, jeg.
|
|
|
#13 |
|
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tv på barneromDe to eldste hadde TV på barnerommet tidligere. Når vi flyttet i nytt hus og fikk en ekstra stue, fikk gutta sin egen etg. med det de trenger av underholding der, slik at rommene deres nå er TV/PC frie soner. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Tv på barneromJentungen har ikke TV på rommet, og kommer heller ikke til å få det før hun blir veldig mye eldre. Ikke har vi noen spillkonsoller heller. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert optimist
|
Nei, jeg kjenner bare et barn som har det og den TV'en er ikke tilkoplet antenne, så det eneste den kan brukes til er å se video eller DVD.
|
|
|
#16 |
|
Borte
|
Sv: Tv på barneromForeløpig er det ikke noe aktuelt tema. Både vi voksne og fireåringen ser så lite på TV at den i stua er mer enn nok. Men jeg har ikke noe prinsippielt imot TV på rommet, og når hun blir større så kommer hun antakelig til å få det om hun ønsker. Eller, jeg får ny og hun får den gamle. Jeg tror vi får behov for et par nye laptoper også etterhvert. En delt på tre går dårlig opp allerede idag.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Tv på barneromJeg ser ikke bort ifra at det en dag kan være aktuelt å la smågutta få en liten tass som de kan få se på DVD eller spille på. Da er det en selvfølge at det er DVDer og spill som jeg eller pappan har sett/spilt, og dermed vet hva dreier seg om. |
|
|
|
![]() |
|
|