|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#45 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Edvard on the shore
Pøh. JEG er den vakreste i landet her!
|
|
|
|
#47 |
|
<*(((<
|
Sv: Edvard on the shoreForøvrig, hvis Zidane-analogien min holder, så regner jeg med at Skilpadda i mister fatningen totalt i sin siste tråd her på FP (før hun melder overgang til Pensjonistportalen). Det kommer til å bli stygt; jeg forventer direkte personangrep og verbale springskaller. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
© All rights reserved
|
Men dersom vi alle passer munnen vår, og ikke snakker stygt om Paddas familie - så unngår vi kanskje hele springskallen? |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Edvard on the shoreVi kunne jo døpe dette stedet om til "Tanteportalen" noe som insinuerer en litt traustere brukergruppe? |
|
|
|
|
|
#52 |
|
<*(((<
|
Du sier noe. Men nå ble jeg litt nysgjerrig på hvem som eventuelt er/kommer til å bli FPs Materazzi. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Mother of Dragons
|
Skal du være Nostradamus må du sie noe gibberish om Skilpadda på denne måten
|
|
|
#56 |
|
© All rights reserved
|
Jeg har jo allerede valgt å være Liverpool, men kanskje alfaCharlie tar oppgaven? Hun kan finte ut de fleste med sine kjappe, treffende replikker. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
<*(((<
|
Helt sant. Jeg blir forøvrig ganske satt ut av spådommen du kommer med her, og du kunne godt sendt meg den på PM. Det er ikke spesielt morosomt at hele FP kan lese om bylleproblemet mitt på rompa, ei heller at det vil virke mindre problematisk når impotensproblemene mine virkelig tar av neste år. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Mother of Dragons
|
Joda, du kommer til å få så mange virtuelle klemmer, støtteerklæringer og grønne prikker at det blir totalt verdt det.
|
|
|
#59 |
|
<*(((<
|
|
|
|
|