|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I mål
|
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Mine foreldre samt svigermor får alle kalender med S på (de er jo blitt rådyre å lage så det er egentlig en solid gave synes jeg...) samt at S har tegnet på porselenskopper til dem, og jeg skal lage noe godt og fylle oppi og pakke pent med cellofan og sløyfe. Så blir det noe mer til dem, men de må sende en ønskeliste først. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Foreldra mine er veldig glade i reising, toppturar og ski og friluftsliv, så det går mykje i Devold-ull, bøker om fjellturar, reisebøker o.l. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Foreldrene mine går mye tur etter jobb, så jeg har tenkt å kjøpe en god hodelykt til pappa og et camelbackdrikkebelte til mamma. Kanskje en blender også, mamma er en veldig flink sanker, så de pleier å ha frysen full av bær. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?En kalender hvor barna tegner og limer ting på annen hver måned.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Min mor får ull-singlet fra nøstebarn og vinopptrekker. (sånt svært monster) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir dere foreldrene deres til jul?Jeg aner ikke. De trenger ikke noe til hjemmet, de har virkelig alt. Pappa er sånn veldig friluftsmenneske, så kanskje noe i den duren. Mamma er anti friluft, og veldig kunstnerisk. Hun maler bilder og slikt, så kanskje lerret og diverse sånt? jeg har virkelig ikke peiling på hva jeg skal gi dem nå.
|
![]() |
|
|