|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?
![]() |
#42 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?Noterer at det kun er Safran som har blod å vise til fra bryllupsnatta |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?Vi kom hjem til rosestrødd seng, champagne, sjokolade og en hyggelig hilsen fra kona til mannens forlover
![]() |
#44 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?Har aldri skjønt poenget med venne-vandalisering av bryllupsnatten. Meningsløst.
![]() |
![]() |
#45 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#46 |
Ser lyst på livet
|
Hvordan løste du det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?Bare 10 % av alle nygifte har sex på bryllupsnatten..
![]() |
#48 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?Ikke så spennende bryllupsnatt her i gården.
![]() |
#49 |
Kidding, right?
|
Mannens pysj-overdel og mannens KORTE shorts. Jeg så fullstendig gal ut. Husk tidligere nevnte million med fjernede hårnåler marinert i hårlakk - og ingen toalettsaker. Eller hårbørste.
![]() |
![]() |
#50 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#51 |
Står på egne ben
Da tror jeg heller at jeg hadde tatt på brudekjolen igjen gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?En søster og en svigerinne hadde vært så vennlige å knuse en blomstervase på nattbordet på hotellet. De hadde strødd senga med ris. Under puta lå champagnen som min kjære mann hadde lagt i is. Isen lå i senga. De hadde strødd noe kakaoguff i restene av blomstervasen. Vi ryddet og styrte, og når vi endelig fikk lagt oss var vi utslitt. Må innrømme at akkurat da var jeg ikke noe særlig blid på min nye svigerinne og "gamle" søster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?Jeg synes sånt er så ufattelig tankeløst. Venner liksom?
![]() |
#55 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?Vi hadde bryllupsnatten på hotell med champange, fruktkurv og sjokolade som var satt inn på rommet vårt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?Bryllupsnatta var fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?Vi tilbragte bryllupsnatta på hotell og hadde gjort det klart at vi ikke kom til å betale hvis noen ble sluppet inn før oss. Vi kom inn på rommet og oppdaget en nydelig bukett med røde roser fra tre av venneparene våre og de ringte kjapt fra resepsjonen for å forklare at det var hotellets ansatte som hadde satt den der.
![]() |
#58 |
X First Lady
![]() Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?Vi hadde bryllup 3 dager til ende. Dagen før var det spekemat og bli kjent kveld hos mine foreldre med tilreisende noe de fleste gjestene var. Siden pappa sponset lunsj for alle utenbys gjestene på Royal Garden dagen derpå bryllupet så fikk vi suiten gratis. Men vi endte ikke opp på hotellet før kl 05 om morgenen etter en kjempekoselig/morsom fest hvor bruden fikk tråkket av 3 av underskjørtene under dansen. Da vi ankom resepsjonen skulle vi bestille frokost på rommet og susete som vi var så krysset vi av på listen eggerøre, stekt egg og bacon og omelett. Bare egg |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Javel
|
![]() Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?Vi hadde innlosjert mannens familie i leiligheten vår, og så bodde vi på hotell den natten. Dagen etter reiste vi på bryllupsreise.
![]() |
#60 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?Vi hadde delt vielse og fest. Vielsen var midt i uken (i utlandet) og festen var den påfølgende lørdagen. Vi hadde ikke bodd sammen før vi giftet oss. Selve bryllupsnatta var veldig hyggelig, fordi det var bare en enkel middag med familien etter vielsen før det bar på hotell. Dermed fikk vi brukt masse tid på å snakke om dagen og opplevelser og inntrykk. Og andre ting... Pappa hadde bestilt juniorsuite på byens Hilton, og det var helt fantastisk. Alt var gjort veldig enkelt denne dagen, så jeg hadde ikke så mange hårspenner å ta ut heller.
![]() |
|
|