|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor ofte får barna noe når de er med på butikken? | |||
| De får noe hver gang |
|
0 | 0% |
| De får noe på faste ukedager (eks. lørdagsgodt) |
|
7 | 9,09% |
| De får en gang i blant, men ikke alltid |
|
31 | 40,26% |
| Det er sjeldent at de får noe når de er med |
|
35 | 45,45% |
| Annet |
|
4 | 5,19% |
| Deltakere: 77. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nok en spinoff fra tyggistrådenMine får sjeldent noe på butikken. Det er sjeldent de spør også. De spør aldri etter godteri, for det vet de når de får kjøpe (hvis de velger å bruke lørdagspengene på det). Noen ganger ber de om et blad, men de aksepterer et nei og jeg føler aldri behov for å gi dem noe anna for å avspore dem.
|
|
|
#42 |
|
Fjott
|
Sv: Nok en spinoff fra tyggistrådenDet er ikke noe rutine i at snuppsi skal få noe hver gang vi er på butikken, snarere tvert imot..men det hender hun får mandler ol. om hun ønsker det, men blir det mas er det ett klart NEI!
|
|
|
#43 |
|
Borte
|
Sv: Nok en spinoff fra tyggistrådenUtenom lørdagsgodt så er det uhyre sjelden hun får noe når hun er med meg i butikken. Når hun er med mormor derimot.
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Nok en spinoff fra tyggistrådenDet er og har vært sjelden barna mine får noe i butikken, det har vært en prinsippsak for meg. Masete barn i butikken orker jeg ikke, og det å tro at man alltid skal få noe er en kjip bieffekt, syns jeg. Med eldstemann har det aldri vært noe problem, men med frøken Snupp har det vært mange runder, det må jeg innrømme. |
|
|
|
#45 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nok en spinoff fra tyggistråden
|
|
|
|
#46 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nok en spinoff fra tyggistrådenSom regel får de ingenting, men hvis vi handler rett før lunsj, kjøper jeg et eple til dem. Eller annet frukt ved ønske. |
|
|
|
![]() |
|
|