|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. april
Det må rett og slett være ett polstret rom som denne mannen har rømt fra. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilNå er han på God morgen Norge. Han sier at et hvert menneske har sin integritet og at vi ikke skiller mellom mennesket og handlingen og "fordømmer så det suser". Jeg skjønner hva han sier, men det må da være et svært tett bånd mellom mennesket og dets handlinger så hvordan han kan skille så kategorisk blir rart for meg.
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Han har vel blitt misbrukt selv og overlever det ved å bagatellisere det for å slippe å føle på hvor jævlig det egentlig er. *psykologiserer*
|
|
|
#6 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilJeg lurer på hvor han fikk utdelt hjernen sin. For mannen er ikke av denne verden. :åppgitt:
|
|
|
#9 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilStaff er på jordet igjen. Den mannen er utrolig.
|
|
|
#10 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilDet burde ikke kalles æresdrap, det får det til å høres bedre ut enn det er. Det burde konsekvent kalles for skamdrap. Familien skammer seg over at et av medlemmene ikke innordner seg, men det har ingenting med ære å gjøre.
|
|
|
#11 |
|
Ringskrømt
|
Enig. På samme måte er det feil å kalle det familietragedie når mor eller far tar livet av partneren, alle barn og til slutt seg selv.
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 30-11-07 kl 15:40. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
|
|
|
#13 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilStaff har sagt at hans klienter er de som inspirerer han mest her i livet, og det forklarer kanskje litt om de avvikende meningene |
|
|
|
![]() |
|
|