|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Mensen tidlig = overvektige barn?
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: Mensen tidlig = overvektige barn?Jeg husker ikke helt når jeg fikk mensen.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mensen tidlig = overvektige barn?Men jeg husker jo at de i klassen som var lubne/overvektige.. de fikk jo pupper sånt tidligere... :hm: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Mensen tidlig = overvektige barn?Jeg fikk ikke menstrasjonen før jeg var nærmere 16. Var tynn som en strek, og mulig det kan være litt av grunnen til at jeg fikk den så sent, men strekkte meg 20 cm. etter konfirmasjonsalderen. Jentene er tynne, mellombror normalvektig.Storesøs fikk menstruasjonen i 10 års alderen, noe jeg synes var litt rart, siden jeg (mammaen)var så sen.
|
|
|
|
#5 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Mensen tidlig = overvektige barn?Fikk mensen da jeg var nesten 11, var veldig tynn og har veldig slanke barn. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mensen tidlig = overvektige barn?Jeg fikk den da jeg var 13. Var veldig tynn. Moren fikk den og da hun var 13, og var veldig tynn, er fortsatt tynn. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Mensen tidlig = overvektige barn?Jeg fikk mensen ganske seint, og var veldig lita og tynn i oppveksten. Kan neppe ha veid 40 kg da den endelig kom. Jenta mi er foreløpig ei skikkelig kule, men hun er jo nesten baby ennå (13 måneder). Jeg var også rund fram til jeg var et par år.
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Mensen tidlig = overvektige barn?Jeg fikk mensen i 7.klasse.. da var jeg vel rundt 14.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Mensen tidlig = overvektige barn?Jeg fikk mensen rett før jeg ble 14 år. Har alltid vært tynn som barn og ungdom. La på meg sakte med sikkert etter at jeg ble 20. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Mensen tidlig = overvektige barn?Jeg så på BBCs program om pubertet at det vanligste var at man fikk mensen når man veide omlag 48 kilo (sikkert noe korrigert for høyde, lavere kroppsvekt for høyde under snittet og høyere for høyde over snittet). Jeg vil tro at man også må ha oppnådd en viss fettprosent.
|
|
|
#15 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Mensen tidlig = overvektige barn?
Jeg var 13, gikk i syvende, veide godt over 60 kg, og var 167 cm høy sånn ca... Litt sein i avtrekkeren, kanskje, den kroppen min. Som med alt annet hehe.
|
|
|
#16 |
|
Siste nytt!
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Mensen tidlig = overvektige barn?Jeg var svært tynn og fikk mensen sent (16 kanskje). Har godrunde og lubne barn. Så teorien stemmer ikke her.
|
|
|
|
#17 |
|
Epikur
|
Sv: Mensen tidlig = overvektige barn?Btw, blir det ikke omvendt? Overvektig = mensen tidlig (pga den fettprosenten/kroppsvekten som trengs for å kunne få mensen) og at overvekt ofte er arvelig, sosialt og/eller genestisk.
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Mensen tidlig = overvektige barn?
Akkurat det jeg har prøvd å si også. Det er ikke første gangen at ting som henger sammen blir snudd opp ned på mht hva som forårsaker hva. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Mensen tidlig = overvektige barn?Jeg var tynn som et stankelben og slett ikke først, men nok ikke sist heller. :vanskelig: |
|
|
|
![]() |
|
|