|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnSjefen min har selv små barn som blir syke, så her er det ingen sure miner når det skjer (og det skjer heller ikke ofte). Litt spent nå som vi får ny sjef, for hun er barnløs selv, så kanskje hun ikke er like forståelsesfull?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnJeg har aldri opplevd sure miner. Heller ikke baksnakking når andre ringer om sykt barn. Det har ikke skjedd ofte at jeg er hjemme med syke barn. Mannen har også tatt sin tørn og ellers har vi et godt nettverk rundt oss. Men må man så må man og det er det ingenting å få gjort noe med. En dyktig sjef skjønner det. Det er ingen vits i å forsure arbeidsmiljøet med teite kommentarer når noen må være hjemme pga sykdom, egen eller barns. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnHer er det ingen sure miner ved sykt barn og det skjer oftere pga astma. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnHAr aldri opplevd å få noen kommentarer. Jeg og mannen deler stort sett på hvem som er hjemme, men nå er han student så da må vi ta de litt etter hvem det passer best for. Heldigvis er lille lite syk*bank i bordet* |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnFy søren, det der er jo trakassering!
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barn
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnHar aldri opplevd noe negativt i forbindelse med dette. Nå er jeg leder selv, og er svært påpasselig med å ikke la personalet få dårlig samvittighet for egen eller barns sykdom. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnDe tar det heldigvis fint. Selv om det blir problemer egentlig når jeg er borte. Sitter på sentralbordet og har også resepsjonen. Det er jo en til som kan sitte der også da men da får hun dobbelt opp. Men sånn er det bare noen ganger og det har de full forståelse for.
|
|
|
#9 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnAldri noe problem, selv om situasjonen er aldri så presset.
|
![]() |
|
|