|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skrytJoda, det blir jul |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skrytDet er håp i hengende snøre! Badet er nå skinnende rent, kjøkkenet er omtrent like fantastisk, det står tre brød i ovnen og vaskemaskina går og går. Det gjenstår fortsatt mye, men jeg trøster meg med at det er en dag i morgen også. |
|
|
|
#3 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skrytKortene er nesten i boks nå. De aller fleste er sendt og klar for sending, et par mangler skikkelig adresse og frimerke.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skrytJeg skal nå plugge in strykejernet og stryke ferdig noe av den haugen som alltid venter. Også skal jeg hente kassen med juleduker. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skrytI år bruker jeg sykehusoppholdet med M som en gyldig unnskyldning for å være sjuske. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skrytStrykehjernet er fortsatt like kaldt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skrytIngenting klart her ennå. Vel, juletreet er innkjøpt. Ellers er huset stort sett bombet. |
|
|
|
#8 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skrytJeg er ei sjuske med et stort driv for å gjøre det julehyggelig. Min mor er alltid imponert over at jeg kan ha fult julepyntet hus uten å ha vasket. Det går så fint så. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skrytJeg har jammen fått strøket litt. Juleduker osv er på loftet enda men til meg å være er det imponerende uansett. |
|
|
|
![]() |
|
|