|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Vi skulle gjøre det romantisk i år, og er enige om en prisgrense på 300 kr til hver av oss. (Andre år har det blitt så dyrt, og egentlig ikke nødvendige ting vi har kjøpt heller.) Han får derfor en eske med kos. Kosen består av en kosestund på sofaen med en god bok, en flaske rødvin og et ullteppe. Ullteppet har jeg allerede, men boken og vinen blir ny. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?
Det hørtes koselig ut!
|
|
|
|
#3 |
|
Tåler regn
|
Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Har tenkt å kjøpe ham en tøff jakke. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Planen var å kjøpe Wii til han til jul, men det kjøpte han selv for en liten stund siden.
|
|
|
#5 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Han får nyoppusset soverom! Jeg maler og setter opp tapet når han er ute med båt fra freda til fredag. Hvis jeg rekker alt, da...
|
|
|
#8 |
|
kamerat
|
Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Det er hemmelig, men jeg er helt spesielt fornøyd med valget i år, og tror han kommer til å bli småungeglad.
|
|
|
#10 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Han ønsker seg treningsutstyr (klær), så da får han vel kanskje få det da
|
|
|
#12 |
|
trøtt
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Ingenting. Mannen min og jeg kjøper ikke julegaver til hverandre. Men noen år blir vi enige om en ting vi har lyst til å unne oss, og så kjøper vi det sammen.
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Jeg har kjøpt en JBS-stilongs, og skal kjøpe en ny fjernkontroll som kan styre både tv, dvd, forsterker osv. (Vi er drittlei av å ha bordet fullt av forskjellige fjernkontroller)
|
|
|
#16 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Han får digitalt videokamera. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
St(r)ikkeplante
|
Den helt perfekte gaven ble denne klokka:
|
|
|
#20 |
|
<*(((<
|
Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?Men atte folkens, er det virkelig så usannsynlig at mennene deres skulle finne på å titte inn her? (Jeg la først nå merke til at denne tråden ikke en gang ligger på medlemsområdet). |
|
|
|
![]() |
|
|