Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du profil på Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Er du registrert på Facebook?
Ja, og jeg synes det er morsomt/nyttig 59 33,33%
Ja, men jeg er ikke der så mye 89 50,28%
Nei, men jeg vurderer å registrere meg 2 1,13%
Nei, det kunne jeg ikke tenke meg 19 10,73%
Jeg hadde, men jeg har slettet den 8 4,52%
Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-07, 12:44   #1
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du profil på Facebook?

Jeg har også profil, og er innom stort sett hver dag. Har funnet igjen en del gamle venner fra studiene og synes det er gøy å følge med litt her og der. Ignorerer stort sett alt av applications.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 13:04   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Ser at de fleste svarer at det er for å holde kontakt med gamle kjente, eller finne igjen gamle kjente. Jeg merket at da jeg fant igjen gamle kjente begynte jeg å huske på hvorfor de var gamle kjente og hvorfor vi ikke hadde kontakt mer.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 13:33   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har, men bruker den kun til å se hva vennene mine finner på for sprell. Har ikke lastet ned en eneste aplikasjon, og ignorerer glatt alle invitasjoner om juletrær, funwall, top friends eller-hva-det-nå-er-alt-sammen. Går vel inn en gang eller to i uka, når jeg kommer på det, og ser på den oversiktssiden der man kan se hvem som har blitt venner med hvem, hva de har lastet ned, hvilke tester de har tatt osv.

Jeg er en skikkelig kikker .

Gammel 13-12-07, 14:17   #4
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg er der. Har fått kontakt med min gamle bestevenn fra ungdomsskolen igjen, folk jeg bodde sammen med i studietida og flere andre.
Jeg bryr meg ikke stort om alt dilldallet der, og er innom et par ganger i uka.

Gammel 13-12-07, 14:25   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har profil på facebook, og er regelmessig innom. Får litt fnatt av alle invitasjonene, men ignorerer glatt. (Så får folk heller bli fornærmet.)

Mine barndomsvenninner er spredt over hele kloden, og facebook er en fin mulighet til å holde kontakt, se bilder av hverandres avkom osv.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 13:59   #6
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Ja, og jeg syns det er supert, har gjenopptatt kontakten med mangen gamle kjente.

Gammel 13-12-07, 14:55   #7
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Og takket være denne tråden, har jeg visst enda en venn der.
Men jeg vet ikke om jeg klarte å akseptere...

Gammel 13-12-07, 15:39   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kunne ikke falle meg inn å være medlem der.

Gammel 13-12-07, 15:50   #9
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Det har jeg.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 16:16   #10
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Ja, og jeg synes det er morsomt/nyttig.

Det er moro. Jeg takker bare nei til invitasjonene om forskjellig fjås som kommer.
Ikke så vanskelig synes jeg.
Nå har jeg veldig mange av nye/gamle venner og familie samlet på ett sted. Genialt.

Gammel 13-12-07, 16:30   #11
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg har registert meg men har aldri kommet inn siden det... Tror jeg gjorde det da det var helt nytt og lå på SOL.
Jeg vil også gjerne finne igjen bestevenninnen min fra u.skolen...
Noen som kan gi et tips til hvordan jeg finner brukeren min derinnne?!

Gammel 13-12-07, 18:55   #12
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er medlem, men takker stortsett nei til alle invitasjonene.
Syntes det er veldig nyttig jeg. Inviterte nylig til 30årsdag via en gruppe jeg opprettet der. Veldig kjekt for meg som har nesten alle vennene mine der.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 18:56   #13
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Man kan forresten resververe seg mot alle applikasjonene.. så de ikke syns.

Gammel 13-12-07, 19:17   #14
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en profil, men logger meg sjelden inn. Synes rett og slett det er kjedelig og uinteressant.
De menneskene jeg har funnet igjen der inne er mennesker det var en grunn til at jeg hadde mistet kontakten med, for å si det sånn.

Det irriterer meg at innboksen min blir spammet med masse superwall-postinger og slikt, det er jo ingen som faktisk skriver noe! Send en bamse, en blomst eller en geit liksom - jeg vil heller ha et ord eller tre! :gammeldags:

Gammel 13-12-07, 20:35   #15
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jeg har profil på Facebook og syns det er ganske kjekt. Styrer unna det meste dill-dall og lar være å laste opp bilder. Bruker den til å ha kontakt med venner og familie.

Gammel 13-12-07, 21:08   #16
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.

Gammel 15-12-07, 03:22   #17
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Nei

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 11:32   #18
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Men på facebook godtar jeg ikke folk på vennelisten min som jeg ikke har kjent i oppveksten, skole etc. Alle på min liste har jeg en fortid med og det er jo moro.

Så hvis du blir kjent med nye mennesker nå så får ikke de lov til å være vennen din på Facebook?

Jeg for min del har langt flere interessante mennesker i kategorien "nye venner og bekjente" enn "gamle venner og bekjente".

Gammel 15-12-07, 11:44   #19
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Så hvis du blir kjent med nye mennesker nå så får ikke de lov til å være vennen din på Facebook?

Jeg for min del har langt flere interessante mennesker i kategorien "nye venner og bekjente" enn "gamle venner og bekjente".

Helt enig.
Dessuten bare legger jeg ikke ting ut på siden som jeg ikke kan vise alle. Dvs jeg legger ikke ut en masse bilder ol over tid.

Gammel 15-12-07, 11:47   #20
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er innom hver dag. Har truffet mange kjente, som jeg ikke har sett på mange år. Jeg har til og med truffet på noen jeg passet da jeg var au-pair i USA for 100 år siden

Ellers spiller jeg stort sett poker der....litt hekta, håper det går over snart

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.