|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Baker dere 7 slag til jul? | |||
| Ja |
|
11 | 9,65% |
| Nei |
|
103 | 90,35% |
| Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?
|
|
|
#2 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Jeg har bakt 3 slag i år. Ville nok egentlig bakt 1-2 til, men vi skal være hos mine foreldre i år og jeg og mamma har derfor fordelt bakingen mellom oss, og da fikk jeg 3 sorter julekaker og grove- og fine rundstykker.
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Både ja og nei. Jeg bytter litt sånn at jeg får sju slag, men jeg lager konfekt i tillegg, så jeg lager nok mer enn sju forskjellige ting til jul ja, selv om det ikke er akkurat standard julekaker.
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Det er jo helt sinnsvakt å bake et BESTEMT antall!!
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nei. Men jeg får hjemmelagede julekaker i bokser fra svigermor og mamma.
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nei, ikke 7 slag. Men noen julekaker blir det, og så en del snop.
|
|
|
|
#8 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?
Oppskrift på karamellene? Vil også lage snop
|
|
|
#9 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nei. Jeg pleier å bake ett slag, som i vår familie går under navnet julenøtter. (Skjønt de har ingenting med nøtter å gjøre; det er en vanlig småkakedeig, og så er det rosiner i. De er veldig gode med iskald melk til.) I år har jeg ikke bakt, og akter ikke å gjøre det heller. Men vi skal brenne mandler i morgen!
|
|
|
#11 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Det hender det blir 7 slag, men det er et par år siden - i barnløsperioden.
|
|
|
#12 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nei. Vi baker alltid pepperkaker, og så hender det at det blir ett eller to slag til. Vi spiser ikke småkaker her hjemme, det blir alltids mer enn nok av det hos alle vi er innom i romjula (eller januar..). Og om vi får besøk så setter vi fram det vi har, og ofte går det mest av klementinene og sjokoladen eller hva det nå er av godsaker vi har i huset. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baker dere 7 slag til jul?I år har jeg bakt åtte slag.
|
|
|
#14 |
|
Borte
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Jeg har bakt 3 slag julekaker og to andre slags kaker. Har ingen ambisjoner om sju slag.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nei, baker 3-4 forskjellige ting. Jeg lurer egentlig på hva kolakaker er? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nei.
|
|
|
#17 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Ja, så skal jeg lage kransekakestenger av ferdig masse og dyppe endene i sjokolade!
|
|
|
#18 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Jeg stemte nei, for jeg har bakt 9 slag. :flink: |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nei, i år har jeg lagd kransekakestenger, kokosmakroner og risboller. Så skal jeg etterhvert lagekakemenn og litt konfekt.
|
|
|
|
#20 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Inkluderer man pepperkakehus og delfiakake lager jeg fire sorter i år.
|
|
![]() |
|
|