Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Når kaster du ut jula?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-07, 10:44   #41
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når kaster du ut jula?

Jeg er skikkelig lei jula et par dager etter julaften, og nå er det bare juletreet som fortsatt står framme. Det skal bort ganske snart.

Gammel 30-12-07, 10:47   #42
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Neste helg er vel sansynlig.

Jeg må ta det hos moderen også. Jeg reiser bort en tur den 7 og må få vekk juletrærne før det.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 10:51   #43
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Vi har ikke så mye julting, regner med at vi ikke orker å ta ned noe idag. Kommer hjem sent på onsdag. Så kanskje på torsdag/fredag. Det er jo bare tree som er prosjekt å ta vekk. Elllers av julepynt tar jo bare 10 sekund!

Gammel 30-12-07, 10:54   #44
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Pleier å hive den ut 1 nyttårsdag, blir vel sånn i år og tenker jeg.

Gammel 30-12-07, 11:00   #45
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye er borte allerede. Jeg fjerner mye 3. juledag og treet går første helg i januar. Papirstjernene henge i vinduet lenge, for jeg elsker lyset de gir!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 11:19   #46
Slettet bruker
Passiv

Standard

Her kastes jula ut 13. dag jul.

Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 11:23   #47
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Helst i går, men det blir nok i løpet av neste uke. SOm regel er jeg glad i jula og julepynten, men akkurat i år gikk jeg fort lei... Mannens forslag om å bare la juletreet stå oppe til neste jul, ble nedstemt for å si det sånn

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 11:27   #48
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

Jeg er så lei av all julepynten! Vi pleier å hive jule ut første nyttårsdag.
Men jeg er veldig fristet til å gjøre det i dag.

Gammel 30-12-07, 11:28   #49
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det varierer veldig etter hvor lei jeg blir. Er ikke lei ennå, men det passer å ta ned jula helga etter nyttår, så da tenker jeg at vi satser på det. Skal male og sette opp listene vi ikke rakk før jul, og da er det greit å ikke ha all julepynten fremme.

Gammel 30-12-07, 11:58   #50
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vanligvis gjør jeg det 1. eller 2. januar. Men siden vi har besøk frem til 2. januar, så blir det mest sannsynlig på fredag. Vi pynter ikke før 22.-23. desember, så blir ikke så fort lei.

Gammel 30-12-07, 12:26   #51
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

I år har vi värt bortreist i jula, så vi har ikke noe tre å kaste ut, men det ville nok ikke fått stå lenger enn til nyttårsaften. Den eneste julepynten som er her, er tre gullelefanter i stuevinduet, de skal få henge til jeg finner noe å erstatte dem med, for det gjorde seg med litt pynt der. Fugler kanskje?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 12:28   #52
CINDY
supermamma-katt

CINDY sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
CINDY har et hav av muligheter foran seg
Standard

DEN 6.JANUAR
GODT NYTT ÅR!!!

Gammel 31-12-07, 01:26   #53
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Så fort folket er ute etter nyttårsfesten 1. januar !

Har så smått begynt å rydde vekk nisser og juggel hos ungene. Nede har jeg kun 5 engler og juletreet så det er ikke den store jobben.
Edelgran drysser jo ikke så mye, men orker ikke ha det svære treet i stua lenger enn til nyttår.

Gammel 31-12-07, 01:28   #54
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er tradisjonelt sett vant med 20. dag jul. Men det er visst ikke vanlig her jeg bor nå, så for ikke å virke helt teit, satser jeg på senest 13. dag jul.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 01:45   #55
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kommer til å kaste ut jula 1. eller 2. januar. Da er jeg veldig ferdig men jula.

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 16:02   #56
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

13.dag jul, altså 6.januar.
Sånn er tradisjonen hjemmefra, så sånn er jula for meg.

Gammel 01-01-08, 16:15   #57
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

I dag ryddet jeg og mannen ut jula, det er deilig å få litt plass igjen i stuen.

Gammel 01-01-08, 16:43   #58
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Julen har blitt ryddet ut idag. Hadde kanskje ventet til helgen om det ikke var for at dagbarna kommer igjen imorgen.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 17:06   #59
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:in progress:

Gammel 01-01-08, 17:20   #60
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Tenkte jeg skulle start nuh!

Men stjernene i vinduet skal få henge litt til. Det er så koselig.....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.