|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Taco til nyttårsmiddag?Jeg mener at maten ikke spiller noen rolle. Ungene er mye mer glad i taco enn i finere middag med mange retter. Det viktigste er at man er sammen og koser seg ! (Sier hun som ikke er invitert til noen i kveld.... )
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Taco til nyttårsmiddag?Ei stund trodde jeg at du var invitert til min søster. De skal nemlig ha taco i dag. Jeg hadde nok ikke valgt taco selv, men hadde ikke oppført meg som en suttunge om jeg ble invitert på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Taco til nyttårsmiddag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Taco til nyttårsmiddag?Og videre må jeg si at det går ann å si ting i en grei tone- det er ikke om å slenge mest mulig med leppa altså! Jeg forstår at noen syntes jeg er utakknemlig, det har dere rett til, og jeg forstår at noen har andre syn på dette. Noen har barn, noen har ikke og det er klart at det preger svarene som jeg får her. Det er greit- men skjellsord og kallenavn kan dere slutte med syntes jeg. Jeg kan oppfatte poenget uten å bli kalt sutreunge eller andre fargerike uttrykk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
Mulig du er mye hyggeligere enn meg, men jeg drar ikke på besøk til andre for å leke med barna deres... Jeg er nesten litt lei av å leke med min egen Pode, så andres barn får noen andre underholde. Jeg tror de fleste har full forståelse for at du ikke kommer som en lekekompis for disse barna.
![]() |
#8 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Taco til nyttårsmiddag?Bevares, hissig og sur. Glad du ikke kommer til meg i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
Slik tenker jeg også. Selv om det er mest vanlig med "en litt finere middag", så er det da langt i fra alle som gjør det på den måten. Jeg syns egentlig det er litt flott at folk ber hjem andre uten å føle at de på død og liv må tilberede kalkun denne dagen. Kanskje har barna fått velge hva som skulle spises? Kanskje tenkte de voksne at Taco er genialt, for da finner alle noe de liker?
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Taco til nyttårsmiddag?Nå fikk jeg ikke med meg hvor gamle disse ungene var, men jeg tror ikke det er veldig uvanlig å spise nyttårsmiddagen i normal middagstid når man har små barn.
![]() |
#11 |
Takk for det Kirsebær!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
Folk lufter tanker her i hytt og vær. Ikke tenk på det. Men tonen kan være litt sånn her inne til tider. Jeg liker det egentlig jeg da...
![]() |
#13 |
![]() Sv: Taco til nyttårsmiddag?[quote=Kirsebær;741843]Folk lufter tanker her i hytt og vær. Ikke tenk på det. Men tonen kan være litt sånn her inne til tider. Jeg liker det egentlig jeg da... [quote] |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ekvilist
|
Jeg må innrømme at det som gjør meg mest paff i denne tråden er dine heftige reaksjoner.
![]() |
#15 |
Etylbarbital
![]() Sv: Taco til nyttårsmiddag?Jeg synes heller ikke 18 er tidlig. For oss ville det vært i overkant sent ettersom vi skal legge den unge mannen på 2,5 år skal legges (det er ikke mulig eller aktuelt å holde ham oppe) og hvis vi skulle kommet en halvtime før han skal legges så ville leggingen blitt litt komplisert, tror jeg.
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Taco til nyttårsmiddag?Vi spiser forresten middag kloken 17.
![]() |
#17 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Taco til nyttårsmiddag?Jeg synes 18 høres ut som et veldig greit klokkeslett når man skal bort på mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Taco til nyttårsmiddag?Det finnes mennesker som har Taco som favorittmat og som kunne tenke seg å ha det til bryllupsmiddag ...
![]() |
#20 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Taco til nyttårsmiddag?Mat er mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|