|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Så koselig med liten bebi i hus! (og på cafe.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Ah, jeg ser du har møtt min mor på kjøpesenteret!
![]() |
#43 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg fødte på sommeren, var heldig å være i god form igjen med en gang så vi trillet tur til byen samme dag som vi kom hjem fra sykehuset. Husker ikke om vi var på kafé, men jeg tviler siden det var veldig varmt. Utekafé i tilfelle. Men jeg husker at babyen ble lagt merke til når vi tok henne opp. Men jeg tok det bare som et kompliment
![]() |
#45 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Sneipen var flere ganger på kafe i sin første uke. Kos deg, du!
![]() |
#46 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Blobben var 14 dager gammel første gangen hun var på kafé. Jeg tror Frøkna var knapt en uke gammel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?
Fikk nesten
![]() |
![]() |
#48 |
er her
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Ehm
![]() |
#50 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Så lenge babyn trives og koser seg i vogna har det vel ingen ting å si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Minstemor var ca 30 timer gammel når hun var med på kjøpesenter og kafe. Jeg syntes alt funket så bra at jeg ville hjem, og vi hadde et veldig stort behov for å shoppe noen klær til henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Hvorfor skulle hun ikke gå på kafé nå da? Så lenge du og puppen er tilstede bryr da ikke hun seg. Det er jo så utrolig kjekt med sånne små som sover over alt og som ammes. Da kan man gjøre alt hva man orker og har lyst til.
![]() |
#53 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg stemmer i med de andre: A er da slettes ikke for liten til å gå på cafè - det er opp til deg og henne når det er riktig å gjøre det.
![]() |
#54 |
Prøver så godt jeg kan :)
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?var på bytur og kjøpte harry potter boka den 19 november. gutten kom den 2 november. Det var kansje litt tidlig, men han har ikke tatt skade av det |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg hørte en gang i min barndom at kvinnene i Afrika som arbeidet på åkrene bare satte seg ned og fødte, så arbeidet de videre med barna på ryggen. Jeg har alltid syntes den var drøy, det er bare ikke mulig.
![]() |
#56 |
Prøver så godt jeg kan :)
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
Dem får en time fri før dem må jobbe videre etter hva jeg har hørt. Synes uansett det er merkelig.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Synes du skal kose deg på kafe uten å ta hensyn til hvor mange dager/uker babyen er bare du er i form til det og du ikke synes det er noe stress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Eller moren til Gjendine Slaalien som var i fjøset og melket, gikk inn og fødte Gjendine, og gikk ut i fjøset og melket ferdig. I Gjendebu. Den er også bra drøy.
![]() |
#59 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Bare mor er i form så er ingenting for tidlig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
villende
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?*pittelitt misunnelig* Skulle gjerne hatt med snupp på kafé da han var så liten, men jeg satt fast i sofaen og orket så vidt å bevege meg fra seng til sofa og fra sofa til badet og tilbake. (Men vi var mye i kaféen på pasienthotellet, da). Det er vel heller mors form enn barns alder som setter begrensninger på hvorvidt man har lyst på en kafétur rett etter fødselen. Tipper det var beundring over den gode formen din og ikke en surmaget kommentar. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|