|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Køntri-star
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
![]() ![]() |
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Sarah var ikke noe eldre hun tror jeg.. hun var med på NM treff
|
|
|
|
#2 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Som Marit K er inne på, så ser jeg på konsekvensene av en eventuell infeksjon som mer alvorlig enn risikoen for å bli syk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Markus var to dager gammel da vi var en kjapp tur på kjøpesenteret |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Snuppa her var med på kafe første gang da hun var fire dager gammel. Hun lå å sov så søtt i vognen og hadde det aldeles utmerket. Jeg spiste deilig lunsj med min mor og nøt å være ute litt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Vi hadde med lillebror på Ikea da han var tolv dager gammel. Synes ikke det var en dag for tidlig! La folk passe sine egne saker, sier jeg!
|
|
|
#6 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?
Spreka.
|
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg husker ikke nøyaktig hvor gamle gutta mine var første gang de var på café, men gamle krypa var de neppe.
|
|
|
#9 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Tror sånne kommentarer er litt av det slaget, jøss, så sprek du er da. Jeg var vel på café tidlig med begge mine, innen de var en uke. Reagerer heller på for mye påkledning, som Acsa sier, men tror neppe det var tilfelle her, altså. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Bonus har også vært på kafé et par ganger. Han er fire uker i morgen. Ikke spør meg hvor gammel han var første gangen, for om kroppen er sprek, er tåka tung her. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Heldige du som er så sprek, jeg unner deg virkelig det, så tøft som du hadde det sist!
|
|
|
#12 |
|
♡
|
Kokende barn vil vi ikke ha!
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg fikk mye av det samme med lillesøster. Kanskje spesielt da jeg var på butikken og handlet med henne på magen da hun var 40 timer gammel.
|
|
|
#14 |
|
re:designer
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Så koselig med liten bebi i hus! (og på cafe.. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Ah, jeg ser du har møtt min mor på kjøpesenteret!
|
|
|
#16 |
|
Helt konge
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg fødte på sommeren, var heldig å være i god form igjen med en gang så vi trillet tur til byen samme dag som vi kom hjem fra sykehuset. Husker ikke om vi var på kafé, men jeg tviler siden det var veldig varmt. Utekafé i tilfelle. Men jeg husker at babyen ble lagt merke til når vi tok henne opp. Men jeg tok det bare som et kompliment
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Blobben var 14 dager gammel første gangen hun var på kafé. Jeg tror Frøkna var knapt en uke gammel. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Sneipen var flere ganger på kafe i sin første uke. Kos deg, du!
|
|
|
#20 |
|
Kidding, right?
|
Fikk nesten
|
|
![]() |
|
|