Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skravling, avsporinger, tull og tøys

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-06, 21:43   #41
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Alexa og AprilRyan Rairai sånn ser jeg forresten kanskje ut i morgen.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 21:45   #42
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Alexa og AprilRyan Rairai sånn ser jeg forresten kanskje ut i morgen.

Jeg skal ta bilde

Alexa er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 21:46   #43
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 22:11   #44
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

De første 30 sitter hardt inne hos meg. Jeg føler meg fram litt her i tullogtøystråden, der hvor ingen skulle tru at nokon kunne bu...

Var det tull og tøys, tro? :vinglepetters kusine:

Jeg rett og slett nekter å tro at du ikke har drukket noe inneholdende alkohol før du skrev dette.

Mei er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 22:14   #45
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg rett og slett nekter å tro at du ikke har drukket noe inneholdende alkohol før du skrev dette.

Joda, det er helt sant, jeg har litt rar humor som ofte kan oppfattes som fyllerør. Det er derfor jeg stort sett aldri kjører bil

Alexa er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 22:20   #46
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Joda, det er helt sant, jeg har litt rar humor som ofte kan oppfattes som fyllerør. Det er derfor jeg stort sett aldri kjører bil

Facinerende

Mei er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 22:29   #47
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

:hihi:

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 22:44   #48
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Grrrr, jeg hadde skrevet et langt hjerneløst innlegg og så glemte jeg å poste det.

Sist redigert av Pamina : 14-09-06 kl 22:45. Årsak: Fryktelig blond
Pamina er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 22:45   #49
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Pamina, du kan ikke skylde på trege sider i alle fall.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 22:59   #50
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Grrrr, jeg hadde skrevet et langt hjerneløst innlegg og så glemte jeg å poste det.

Gammel 14-09-06, 23:05   #51
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Skjønner godt frustrasjonen din. Det er skikkelig vanskelig å skrive hjerneløse innlegg. Kanskje du får til å skrive et nytt i morgen?

AprilRyan er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 23:13   #52
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Standard

Hvorfor er det så mange som bruker disse smiliene som ikke kan vises?
Er det noe jeg ikke har forstått?

Alexa er ikke aktiv  
Gammel 15-09-06, 13:42   #53
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Rieker het de.

Rieker har jeg kjøpt meg også. Her hjemme heter de bare de fornuftige skoene, for det er slik de ser ut. Søstra mi mener det er bestemorsko, sånne som moren min går med. Men de ER gode.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 15-09-06, 14:13   #54
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var det noe galt med Rieker? Jeg har et par som absolutt ikke ser ut som bestemorsko. Bedre enn Ecco, og dessuten syns jeg Ecco ser litt sånn "voksen dame" ut.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 16-09-06, 01:58   #55
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner jeg er litt nyforelska. Eller nyfrelst, alt ettersom. Elsker dette forumet.

Litt glad nå!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 16-09-06, 02:00   #56
AprilRyan

AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kjenner jeg er litt nyforelska. Eller nyfrelst, alt ettersom. Elsker dette forumet.

Litt glad nå!

Jeg vet! Kommer meg jo aldri i seng.

AprilRyan er ikke aktiv  
Gammel 16-09-06, 11:37   #57
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Var det noe galt med Rieker? Jeg har et par som absolutt ikke ser ut som bestemorsko. Bedre enn Ecco, og dessuten syns jeg Ecco ser litt sånn "voksen dame" ut.

Nei jeg har jo akkurat kjøpt dem så jeg synes ikke det er noe galt med dem.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 16-09-06, 12:06   #58
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Det er ikke noe galt med mine heller, det er bare søstra mi som synes de er kjerringaktige. Men jeg synes de er fine, jeg. Og kjempegode. Bare bittelitt fornuftige, altså.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 16-09-06, 12:33   #59
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Ny dag, nye muligheter.... I dag skal vi slappe av, handle inn nye sko til barna, lillegutt trenger høstsko og tulla trenger gymsko. Jeg trenger mer garn. Mitt mål er å montere en Marius-genser, sy knapper i en Nøstebarn-dress, strikke ferdig halsen på en annen Nøstebarn-dress, sy på blomster på sjal og hatt til tulla og begynne på en VIF-genser. Min store plan for sofa'n i kveld, ja. Før den tid skal jeg vel spille litt med tulla og bake brød, rydde litt i restene etter i går og generelt gjøre minst mulig siden det tross alt er helg.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 16-09-06, 14:37   #60
AprilRyan

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ny dag, nye muligheter.... I dag skal vi slappe av, handle inn nye sko til barna, lillegutt trenger høstsko og tulla trenger gymsko. Jeg trenger mer garn. Mitt mål er å montere en Marius-genser, sy knapper i en Nøstebarn-dress, strikke ferdig halsen på en annen Nøstebarn-dress, sy på blomster på sjal og hatt til tulla og begynne på en VIF-genser. Min store plan for sofa'n i kveld, ja. Før den tid skal jeg vel spille litt med tulla og bake brød, rydde litt i restene etter i går og generelt gjøre minst mulig siden det tross alt er helg.

Håper dere hadde det koselig i går kveld. Mannen og S er med svigers på IKEA. Satser på at det drypper litt diverse ting, som vi trenger, på oss...

AprilRyan er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:51.